لوله بازکنی جاجرود بهترین لوله بازکن جاجرود

لوله بازکنی و چاه بازکنی جاجرود
. لوله بازکنی فنر زنی با فنر برقی و دستگاه کمپرسور باد فشار قوی.
بیرون آوردن اشیا قیمتی و طلا موبایل از درون (چاه توالت دستشویی)))
خدمات، لوله بازکنی شبانه روزی ۲۴ ساعته در خدمت همشهریان گرامی کلیه مناطق جاجرود

رفع گرفتگی لوله های.حمام _توالت. سرویس بهداشتی
لوله بازکنی انواع لوله های سخت سیمانی ماسه ای لوله های بتنی بازکردن لوله های گرفته شده با قیر

رفع گرفتگی های روشویی دستشویی ظرفشویی رفع گرفتگی لوله های کف شور حمام↔️ پارکینگ↔️ بالکن آ↔️شپزخانه▶️ پشت بام ▶️
لوله بازکنی بی واسطه در تمام نقاط جاجرود رعایت کامل پروتکل پروتکل های بهداشتی فقط در عرض چند دقیقه مشکل شما را حل میکنیم منتظر تماس شما عزیزان هستیم شماره ما را ذخیره کنید گرفتگی لوله لوله ها خبر نمیکند 

 

بدون واسطه ➖شبانه روزی➖ بدون تعطیلی➖ لوله بازکنی و تخلیه چاه ➖با دستگاههای مدرن و پیشرفته
❇تشخیص ترکیدگی و نشت با دستگاه تصویری
🔯رفع نم بوی بد فاضلاب تضمینی🔯

لوله کشی آب و فاضلاب

❎ رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب از قبیل
❎ آشپزخانه ❇پارکینگ❇ پاسیو ❇کف حمام ❇پشت بام❇ سرویس ایرانی و فرنگی ❇

با دستگاه ژنراتور برقی بدون هیچ گونه خرابی و کثیف کاری با رعایت اصول بهداشتی کمتر از ۲۰ دقیقه خدمت رسانی به شهروندان گرامی انجام میشود
❎تخفیف ویژه برای مشتریان عزیز

⚛شبانه روزی حتی روزهای تعطیل✡
✔خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه(((جاجرود)))
با نرخ دولتی ✔ارزان ✔فوری✔

⬅️
⬅️ با تخفیف ویژه شبانه روزی⬅️⬅️ بهداشتی صددرصد تضمینی ⬅️⬅️لوله بازکنی کاملا بهداشتی و ⬅️⬅️ضدعفونی بناها با دستگاه ⬅️⬅️پیشرفته بهروز و نیروی کاملاً با تجربه بدون خرابی و کنده کاری حتی لوله های سخت و سیمانی♈ با سابقه بیش از ۲۰ سال خدمت صادقانه♈ تشخیص ترکیدگی رفع نم رفع بوی بد لوله ها♈ تخلیه چاه با تانکر شش و دوازده هزار لیتری ♈با انواع پمپ های لجن کش مکنده آبکش بدون هیچگونه کثیفی

♈☸ ارسال نیرو کمتر از ۲۰ دقیقه به سراسرجاجرود ☸☸
از نزدیکترین شعبه محل فوری

↔️ رضایتمندی مشتری با عث افتخار ماست✔️✔️

بهترین لوله بازکنی جاجرود

گرفتگی لوله فاضلاب در خانه کابوس وحشتناکی است، که به طور حتم هر کدام از ما حداقل یکبار آن را تجربه کرده ایم.

خدا نکند لوله فاضلاب در خانه گرفته شود، تمام ریتم زندگی به هم می ریزد. اگر لوله فاضلاب سینک ظرفشویی گرفته باشد، با کوهی از ظرف نشسته روبرو هستیم که حسابی ما را کلافه و سردرگم کرده است.

اگر گرفتگی در لوله فاضلاب توالت یا حمام باشد، نمی توان یک دستشویی ساده رفت یا یک دوش کوتاه گرفت و باز هم آرامش ما به هم می ریزد.

بنابراین فرقی نمی کند لوله فاضلاب سینک ظرفشویی و روشویی مسدود شده یا لوله فاضلاب حمام یا توالت ایرانی یا فرنگی گرفته، در هر صورت باید برای برگرداندن هرچه زودتر آسایش به خانه به دنبال درمان فوری این مشکل باشیم.

لوله بازکنی جاجرود، به صورت شبانه‌روزی، بدون تعطیلی با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، با کادری مجرب و آموزش‌دیده در خدمت به مردم جاجرود و سعیدآباد می‌باشد.

لوله بازکنی جاجرود کلیه خدمات لوله بازکنی درجاجرود را به صورت حرفه ای وبا قیمت مناسب وارزانتر از هرلوله بازکن انجام میدهیم

هر زمان با گرفتگی لوله‌های حمام، آشپزخانه، دستشویی، توالت فرنگی، پاسیو، پارکینگ، حیاط، پشت بام، ناودانی و … مواجه شدید می‌توانید با شماره‌گیری یا کلیلک بر شماره ۰۹۱۹۵۶۰۶۲۵۸ از خدمات لوله‌‌بازکنی جاجرود  کمک بگیرید.

لوله بازکنی جاجرود و سعیدآباد به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی، به‌صورت رایگان آماده ارائه مشاوره به شما می‌باشد.

 
 
 

خدمات لوله‌بازکنی در جاجرود

لوله بازکنی جاجرود، به صورت شبانه‌روزی، بدون تعطیلی با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، با کادری مجرب و آموزش‌دیده در خدمت به مردم جاجرود، سعیدآباد می‌باشد.

هر زمان با گرفتگی لوله‌های حمام، آشپزخانه، دستشویی، توالت فرنگی، پاسیو، پارکینگ، حیاط، پشت بام، ناودانی و … مواجه شدید می‌توانید با شماره‌گیری یا کلیلک بر شماره ۰۹۱۹۵۶۰۶۲۵۸ از خدمات لوله‌‌بازکنی سعید آبادجاجرود  کمک بگیرید.

لوله بازکن جاجرود، به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی، به‌صورت رایگان آماده ارائه مشاوره به شما می‌باشد.

خدمات تخلیه چاه در جاجرود و سعید آباد

خالی کردن چاه از هرگونه مواد زائدراتخلیه چاه جاجرودمیگویند ، لجن ، جامدات و .. است که توسط پمپ های مکنده قوی انجام می شود. البته میزان گرفتگی چاه با اندازه ی ماشین رایطه ی مستقیم دارد که تشخیصش توسط افراد متخصص ما انجام میگیرد. وقتی چاه می گیرد آب بالا می زند و تمام مواد زائد بیرون می ریزد آن موقع دیگر وقتش است با میهن لوله تماس بگیرید تا چاه را کاملا تخلیه کند و دیگر در مدت کوتاهی دوباره نیاز به تخلیه چاه نداشته باشید.

ارائه خدمات  شبانه‌روزی و ارزان انواع خدمات تخلیه چاه در جاجرود و سعید آباد

 

رفع نم و رطوبت در جاجرود سعیدآباد

ارائه خدمات شبانه‌روزی و ارزان رفع نم و رطوبت در جاجرود و سعید آباد  

شاید شماهم تجربه کرده باشید که  سقف و دیوار های  خانه تان دچار نم زدگی و رطوبت شده است و درصورتی که به این موضوع اهمیت ندهید باعث به وجود آمدن مشکلاتی مانند بالا رفتن هزینه تعمیر و تعویض ، خراب شدن نمای داخلی خانه علاوه بر این موضوعات سبب بهم ریختن آرامش ساکنین میشود.

دلایل به وجود آمدن نم و رطوبت؟

1.نشت و ترکیدگی لوله

2.پوسیدگی لوله های آب فاضلاب

3.سوراخ شدن ایزوگام

4.اصولی انجام ندادن عایق کاری

 

لوله بازکنی جاجرود09101373162ارزان شبانه روزی

چاه بازکن ولوله بازکنی جاجرود

لوله بازکنی . شبانه روزی فوری . لوله بازکنی ارزان کمتر از نرخ اتحادیه . تسویه بعد انجام کار  100% تضمینی . لوله بازکن سیار 20 دقیقه ای  چاه بازکنی جاجرود

بازکردن و رفع گرفتگی لوله ارزان تر از همه جا با پایین ترین نرخ و پایین ترین قیمت

ارائه سرویس لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر جاجرود در کمتر از 20 دقیقه توسط نیروی کار مجرب که در کار خود حرفه ای هستند.سرویسدهی فوری در تمام نقاط جاجرود به صورت 24 ساعته توسط نیروی مستقر در محل شما.

 

لوله بازکنی باکمترین کثیف کاری

 این مشکل، می تواند باعث کثیف کاری زیادی شود و از این رو، بسیاری از افراد از آن وحشت دارند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ابزارها و دستگاه های جدیدی برای لوله بازکنی وجود دارند که باعث کثیف کاری بسیار کمتری می شوند.

از این ابزارها و دستگاه های جدید استفاده می کند و با بهره گیری از سرویسکاران مجرب، لوله بازکنی را با کمترین حد کثیف کاری انجام می دهد.

لوله بازکنی جاجرود

گرفتگی لوله فاضلاب، مشکلی است که ممکن است برای هر ساختمانی اتفاق بیفتد. این مشکل، می تواند در هر قسمت از ساختمان، از جمله آشپزخانه، توالت، حمام، پارکینگ و … رخ دهد.

لوله بازکنی جاجرود، خدمات لوله بازکنی را برای انواع گرفتگی لوله فاضلاب ارائه می دهد.

این شرکت، از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته به روز دنیا برای رفع گرفتگی لوله استفاده می کند و خدمات خود را با بالاترین کیفیت و تضمین ارائه می دهد.

 چاه های فاضلاب، محلی برای جمع آوری و دفع فاضلاب هستند.

با گذشت زمان، رسوبات و مواد زائد می توانند در کف چاه فاضلاب تجمع پیدا کنند و باعث گرفتگی چاه شوند.

برای رفع گرفتگی چاه فاضلاب و لوله های فاضلاب، می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. برخی از روش های متداول عبارتند از:

  • استفاده از پمپ لجن کش: پمپ های لجن کش، می توانند رسوبات و مواد زائد را از کف چاه فاضلاب خارج کنند.
  • استفاده از مواد شیمیایی: مواد شیمیایی خاصی وجود دارند که می توانند گرفتگی لوله ها را رفع کنند.
  • استفاده دستگاه های فنر برقی: دستگاه های فنر برقی، می توانند به داخل لوله فرستاده شوند و گرفتگی را از بین ببرند.

فنر زنی

مؤثرترین و بهترین روش برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب، استفاده از فنر لوله‌بازکنی است. فنر توانایی رفع هر نوع گرفتگی را دارد.

البته برای هر کاری باید از فنر مناسب آن استفاده کرد. چهار نوع فنر داریم با ده‌ها نوع سرمته‌ای که به سر فنرها متصل می‌شوند و فنرها و سرمته‌ای‌ها نیز هر کدام در اندازه‌های مختلف وجود دارند. فنرها با دستگاه ژنراتور برقی به چرخش درآمده و چندین مدل دستگاه ژنراتور برقی وجود دارد که هر کدام قدرتی متفاوت با دیگری دارند.

با توجه به مطالب فوق واضح است که فنر زنی، کاری کاملاً تخصصی است و باید متخصص لوله‌بازکنی با توجه به نوع گرفتگی و پس از علت‌یابی در باره نوع و اندازه فنر تصمیم‌گیری کند. گاهی نیز باید  سرمته‌ای خاصی را به کار گیرد تا بتواند لوله را بازکند. قدرت دستگاه نیز براساس اندازه لوله، نوع گرفتگی و مواردی از این دست تعیین می‌شود.

 

تراکم هوا وپمپ باد درلوله بازکنی جاجرود

در تراکم هوا، هوای متراکم وارد لوله شده، فشار هوا باعث حرکت موادی می‌شود که در لوله‌ها باعث گرفتگی شده‌اند.

معمولاً در سیستم‌های فاضلاب قدیمی که پیچ و هم زیادی دارند، و بخصوص زمانی که گرفتگی به علت انباشت مواد در زانویی‌ها و شترگلویی‌ها است، امکان استفاده از فنر وجود ندارد. زیرا هر اندازه هم که فنر انعطاف‌پذیر باشد، نمی‌تواند در این سیستم‌های فاضلاب به باز کردن گرفتگی‌های موجود در زانویی‌ها و شترگلویی‌ها کمک کند.

در این موارد از روش تراکم هوا استفاده می‌شود.

.

نحوه استفاده از تراکم هوای خانگی

هنگام استفاده از دستگاه تراکم هوا، باید تمامی ورودی‌های فاضلاب، به غیر از ورودی‌ای که گرفته است، باید مسدود شود تا هم قدرت هوای متراکم به هدر نرود و بهتر عمل کند و هم اینکه بعد از باز شدن گرفتگی، فضولات موجود در سیستم فاضلاب به همراه هوای متراکم از آن به بیرون نپاشد و باعث آلودگی محیط نشود.

با تلمبه زدن مخزن دستگاه تراکم هوای دستی را از هوای متراکم پر کنید.

سر لوله دستگاه تراکم هوا را درون لوله فاضلاب قرار دهید.

با باز کردن شیر دستگاه تراکم هوا، هوای متراکم را وارد لوله کنید.

این کار را چند بار تکرار کنید تا لوله باز شود

 

نحوه استفاده از تراکم هوای برقی

دستگاه تراکم هوای برقی، در انواع و با قدرت‌های متفاوت وجود دارد. فقط یک لوله‌بازکن حرفه‌ای و متخصص می‌تواند از آن استفاده کند.

این دستگاه برای رفع گرفتگی در سیستم‌های فاضلاب پر پیچ و خم مانند سیستم‌های فاضلاب قدیمی کاربرد دارد.

دستگاه تراکم هوای برقی مخزنی دارد که با پمپی برقی پر از هوای متراکم می‌شود. فشار هوای داخل مخزن قابل تنظیم است و باید براساس سیستم فاضلاب و نوع گرفتگی تنظیم شود. این تنظیمات و تشخیص فشار هوای مناسب فقط از یک لوله‌بازکن حرفه‌ای و با تجربه ساخته ساخته است.

پیش از استفاده از دستگاه تراکم هوا، لوله‌بازکن تمامی ورودی‌های دیگر سیستم فاضلاب را مسدود می‌کند تا هوا از آن خارج نشود و قدرت هوای متراکم به هدر نرود و هم اینکه پس از رفع گرفتگی، فضولات موجود در سیستم فاضلاب با هوای متراکم از آن خروجی‌ها به بیرون نپاشند و باعث آلودگی محیط نشوند.

لوله دستگاه تراکم هوا را وارد لوله فاضلاب کرده و شیر آن را باز می‌کند تا هوای متراکم فضولات موجود در سیستم فاضلاب را به حرکت درآورده و گرفتگی را برطرف کند

در چه مواردی از تراکم هوا استفاده نکنیم؟

هرچند روش تراکم هوا روشی قدرتمند در برطرف کردن گرفتگی لوله‌هاست، اما در مواردی نیز می‌تواند منجر به وخیم‌تر شدن اوضاع شود. زیرا می‌تواند توده‌های موجود در سیستم فاضلاب را متراکم‌تر، سخت‌تر و محکم‌تر کند.

در صورتی که گرفتگی ناشی از مصالح ساختمانی مانند گچ، سیمان، خاک و … باشد، ممکن است استفاده از تراکم هوا منجر به کوبیده شدن این مواد، متراکم‌تر شدن و درنتیجه سفت‌تر شدن آن‌ها شود و کار باز کردن لوله با روش‌های دیگر را نیز با مشکلات جدی مواجه کند.

پیشنهادات پایانی

در صورتی که می‌خواهید از روش‌های خانگی استفاده کنید، در اولین قدم از محلول‌هایی که در صفحه روش‌های خانگی توضیح داده‌ایم استفاده کنید.

در صورتی که این روش‌ها پاسخ‌گوی شما نبودند، از فنر دستی استفاده کنید.

قبل از هر اقدامی برای استفاده از دستگاه تراکم هوای خانگی، کمک گرفتن از یک متخصص لوله‌بازکنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با کلیک روی این لینک می‌توانید از متخصصان لوله بازکنی شرکت لوله‌بازکنی جاجرود کمک بگیرید.

معرفی انواع فنر

دو نوع فنر دستی و الکتریکی در بازار موجود است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. به طور معمول از فنر دستی برای گرفتگی جزئی و از فنر برقی برای رفع گرفتگی های حاد استفاده می شود.

فنر دستی یک فنر باریک و طویل به اندازه ۱۰۰ سانتی متر و از جنس فولاد است. شما برای باز کردن گرفتگی های معمولی خودتان می توانید از فنر دستی استفاد کنید.

فنر برقی با نیروی برق کار می کند و مانند یک مته پرقدرت می تواند فنر را با فشار بالا وارد لوله کند. زمانی که فنر دستی با نیروی دست جواب نمی دهد بهتر است برای رفع گرفتگی لوله ها از فنر برقی استفاده کنید.

فنر برقی برای عمق های بالای ده متر استفاده می شود و نحوه کار کردن با فنر برقی تنها توسط افراد متخصص جایز است. نیروی مورد نیاز برای راه‌اندازی و چرخش فنر به وسیله موتور متصل به برق آن ایجاد می‌شود و معمولاً سر فنر با توجه به نوع و میزان گرفتگی عوض می‌شود و متناسب با آن می‌توان از سر فنرهای متفاوتی استفاده نمود.

در واقع، فنر لوله بازکنی دستگاهی است که باز کردن گرفتگی لوله‌ها با آن به سادگی و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. روند استفاده از فنر بستگی به نوع فنر دارد. در بیشتر مواقع از فنر لوله بازکنی به منظور باز کردن توالت‌های ایرانی، ظرفشویی و لوله ساختمانی استفاده می‌شود، معمولاً در مورد توات فرنگی بهتر است از دستگاه تراکم هوا و یا فنرهای مخصوص توالت فرنگی استفاده شود تا جداره آن آسیب نبیند.

مزایای دستگاه لوله بازکنی

حجم کمی دارد و قابل حمل است و به راحتی می توان آن را جابجا کرد.

تامین نیرو از برق شهری است.

گرفتگی های عمیق و سخت را باز می کند و سرفنرهای مختلفی دارد و با انواع لوله و درب چاه ها می تواند نفوذ کرده و گرفتگی را رفع می کند.

یک فضای جداگانه برای حفاظت ازفنر دارد و فنر را درون خود جمع می کند.

سرعت بالایی برای باز کردن گرفتگی های سخت دارد.

برای انواع شرکت های لوله باز کنی مناسب است.

با فنر لوله بازکن چه نوع گرفتگی هایی باز می‌شوند؟

می دانیم که بهترین دستگاه لوله بازکنی همین فنر لوله بازکن است. علت هم این است که از این دستگاه برای رفع هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می شود. از این روی ما می خواهیم برخی از انواع گرفتگی های قابل رفع با این دستگاه را به شما معرفی کنیم.

– باز کردن و رفع گرفتگی توالت ایرانی و توالت فرنگی
– از بین بردن گرفتگی کفشور پارکینگ و حیاط
– باز کردن گرفتگی کفشور حمام و سرویس بهداشتی
– رفع گرفتگی سیفون توالت و کفشور

لوله بازکنی توالت ایرانی درجاجرود

رفع گرفتگی کاسه و لوله توالت ایرانی با دستگاه ژنراتور برقی و انواع فنر های بزرگ و کوچک بدون شکستگی کاسه و لوله.

گرفتگی چاه توالت ایرانی یک مشکل شایع و متداول میباشد. گرفتگی چاه توالت ایرانی به عوامل زیادی مربوط میشود، اما جای نگرانی نیست زیرا تیم لوله بازکنی یابازکن جاجرود آماده برای خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد که در کمترین زمان ممکن تمامی مشکلات شما را برطرف میکند

لوله بازکنی توالت فرنگی جاجرود

گرفتگی چاه توالت فرنگی مانند توالت های ایرانی یک مشکل رایج و حل شدنی میباشد که در این هنگام بهتر است خودتان دست به کار نشوید و اجازه دهید یک فرد حرفه ای مشکل را برطرف کند که میتوانید برای درخواست افراد حرفه ای با پشتیبانی تیم لوله 724جاجرود تماس بگیرید.

رفع گرفتگی کاسه و لوله توالت فرنگی نیاز به تخصص خاصی دارد که توسط سرویسکاران حرفه ای انجام میشود.

لوله بازکنی سینک ظرفشویی جاجرود

 سینک آشپزخانه زیرا که در این قسمت ممکن است باقی مانده های غذا و یا پوست میوه را بریزند که به مرور زمان و با ریختن اندکی زباله در آن باعث گرفتگی شود که در این هنگام میتوانید مشکل خود را به تیم حرفه ای لوله بازکنی جاجرود بسپارید که در کمترین زمان ممکن و با استفاده از دستگاه های به روز مشکل شما را برطرف میکنند.

لوله بازکنی سینک آشپزخانه باید به صورت کاملا بهداشتی انجام شود. که سرویسکاران ما این امر را به خوبی انجام میدهند.

لوله بازکنی ماشین لباسشویی جاجرود

چاه بازکنی ماشین لباسشویی زیر قیمت همکاران شبانه روزی و فوری با پایین ترین قیمت 15 دقیقه ای و با تخفیف ویژه

بازکردن گرفتگی لوله ماشین لباسشویی با استفاده از فنر های بهداشتی و جداگانه بدون خرابی و آسیب به لوله.

گرفتگی چاه خروجی آب ماشین لباسشویی یک مشکل متداول میباشد زیرا که ممکن است در هنگام شستشو لباس ها همراه با آنها مواردی مانند وسایل شخصی، دستمال کاغذی، مو و … به سمت چاه خروجی هدایت شوند که منجر به گرفتگی چاه و یا لوله ماشین لباسشویی شود. اما جای نگرانی نیست بلکه میتوانید با تیم پشتیبانی پیشگام لوله تماس حاصل بفرمایید.

 

لوله بازکنی حمام و وان

یکی دیگر از مشکلات گرفتگی چاه مربوط به حمام و وان میباشد که معمولا به خاطر وجود مو و یا دستمال کاغذی گرفتگی چاه رخ میدهد که جای نگرانی وجود ندارد زیرا تیم لوله 724جاجرود با افراد حرفه ای میتواند در کمترین زمان مشکل شما را برطرف کند

لوله بازکنی کفشوی حمام و وان حمام با فنر های بهداشتی بدون آسیب رساندن به وان و لوله  حمام به صورت تضمینی.

رفع گرفتگی لوله بازکنی پشت بام

رفع گرفتگی لوله های سخت  پشت بام و پارکینگ با انواع فنرها و دستگاه های قوی به صورت شبانه روزی.

در آوردن اشیا از چاه

ممکن است که به صورت اتفاقی هر جسمی از دستتان بی افتد و به داخل چاه برود حال امکان دارد آن جسم یکی از وسایل قیمتی شما باشد که باید از چاه خارج شود، طبیعتاً خودتان نمی توانید آن را از چاه خارج کنید به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که در این هنگام با تیم پشتیبانی لوله724 جاجرود تماس بگیرید

بازکردن گرفتگی لوله ماشین لباسشویی با استفاده از فنر های بهداشتی و جداگانه بدون خرابی و آسیب به لوله.

تخلیه چاه

تخلیه چاه فاضلاب و سپتیک تانک با ماشین های بزرگ و کوچک توسط پمپ و مکنده به صورت شبانه روزی.

دلایل ترکیدگی لوله چیست؟

یکی از رایج ترین مشکلات ساختمان های امروزی و قدیمی ترکیدگی لوله آب است و معمولا این مشکل به جنس لوله بستگی دارد در ساختمان های قدیمی به دلیل پوسیدگی و از بین رفتن لوله این مشکل رخ می دهد ولی در برخی از ساختمان ها  سرما باعث ترکیدگی و دیگر مشکلات می شود، در این مقاله علت ترکیدگی لوله و روش های حل آن را ارائه می‌دهیم.

علت ترکیدگی لوله آب چیست؟

در زیر نقاط ضعف هر کدوم از لوله هارو توضیح میدیم:

لوله آب گالوانیزه یا آهنی لوله های پلاستیک فایده هایی مثل راحت بودن حمل و نقل و نصب اسون دارن و در مقابل معایبی مثل انبساط طولی زیاد (جریان آب گرم باعث افزایش سایز طولی میشه) و در سیستم های گرمایشی نفوذ اکسیژن که باعث فرسودگی و نهایتا منجر به ترکیدگی لوله میشه دارن.

لوله آب پلیکا
هر ساختمونی با گذشت زمان دچار نشست میشه و اگه لوله های پلیکا بکار رفته از جنس مرغوب نباشه بر اثر این نشست ها دچار شکستگی میشه. برای رفع گرفتگی لوله آب از جنس پلیکا از فنر مخصوص استفاده کنین.

آیا علت ترکیدگی لوله های ساختمان را می دانید؟

مشکل ترکیدگی لوله آب ، ترکیدگی لوله شوفاژ ، موتورخانه و فاضلاب جزء مشکلاتی است که هر از چندگاهی برای هر ساختمانی اتفاق می افتد.ممکن است این ساختمان ، قدیمی و یا حتی نوساز باشد.عوامل مختلفی باعث ترکیدگی لوله و نشت آب می شود که عمده دلائل آن به شرح زیر است:

حدیده کردن بیش از حد لوله فلزی توسط لوله کش که باعث نشت آب هنگام بالا رفتن فشار آب لوله های ساختمان می شود

انبساط و انقباض لوله های فلزی آب گرم مخصوصا در اتصالات لوله شوفاژ که باعث شل شدن اتصالات می شود

اتصالات نامناسب در لوله های پلیکا و چند لایه .

در اکثر مواقع محل دقیق ترکیدگی لوله مشخص نیست و فقط آثار نم و رطوبت و چکه آن ظاهر می شود.به راحتی می توان بوسیله دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله محل دقیق نشت آب را یافت.

چگونه از ترکیدن لوله آب پیشگیری کنیم؟

اثرات مخرب ترکیدگی لوله آب بسیار ناراحت کننده و زیان‌آور است از این رو باید به فکر پیشگیری آن باشیم زیرا ترکیدگی لوله آن هم در سیستم اصلی لوله کشی ساختمان می‌تواند خسارت زیادی به دیوارها، سقف، نمای ساختمان و حتی وسایل شما وارد کند.

دیگر دلایل ترکیدگی لوله آب

  • ممکنه لوله کش، در محل اتصالات، اشتباه آب بندی کرده باشه و یا اصلا آب بندی نکرده باشه!
  • خراب شدن اجزای داخلی شیرآلات مانند آب بند، نشیمنگاه، واشرهای آب بندی و…
  • ترکیدگی لوله به علت عدم عایق کاری مناسب در فصل سرما و فشار زیاد سیال (مایع) درون لوله
  • انقباض و انبساط لوله های فلزی آب گرم؛ مخصوصا در اتصالات لوله شوفاژ که باعث شل شدن اتصالات میشه
  • مبلغ قبض آب بیشتر از ماه های قبل باشه
  • فشار آب دچار افت ناگهانی بشه
  • نم زدگی و طبله کردن کچ اتاق یا سقف

 

گرفتگی چاه به چه علت است؟

گرفتگی لوله فاضلاب جزء مسائلی است که ممکن است در هر زمان و هر ساختمانی اتفاق بیفتد. پر شدن چاه، بسته به عوامل مختلف ،در زمانهای مختلفی اتفاق می افتد. مثلا در چاه هایی که در قسمت های کوهستانی شهر باشند دارای کشش آب کمتری هستند و همین امر باعث پر شدن پیاپی چاه در چند سال می شود، در این مقاله در مورد گرفتگی چاه مطالبی را ارائه می‌دهیم.

دلایل گرفتگی چاه چیست؟

چه اتفاقی داخل لوله رخ می دهد که مسیر آب مسدود می شود؟ چه چیزی باعث گرفتگی لوله ها می شود؟ و چندین سوال دیگر که برای دریافت پاسخ آن لازم است این مطلب را تا انتها بخوانید تا برایتان روشن شود که چرا لوله فاضلاب می گیرد و چرا به لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله نیاز داریم.

معمولا چربی و موها باعت گرفنگی لوله می شود متاسفانه این مواد به لوله های فاضل آب و سیفون ها معمولا در ساختمان های قدیمی که اغلب از جنس چدن هستن , و نه پلاستیک , آسیب می رسانند و باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود به یاد داشته باشید برای باز کردن لوله ها حتما به یک لوله بازکنی مراجعه کنید

آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی موتوژن (ارابه ای)

دستگاه لوله بازکنی موتوژن یا ارابه ای با قدرت بالای خود، توانایی رفع هرگونه گرفتگی را دارد. بسیاری از شرکت های لوله بازکنی از این دستگاه برای آسان تر شدن و سرعت بخشیدن به کار خود، استفاده می کنند. به عقیده ی آنها، این دستگاه می تواند کارشان را ضمانت کند تا در بازه زمانی بلند مدتی گرفتگی مجدد لوله ها اتفاق نیوفتد.

به این ترتیب شرکت های خدمات فنی و لوله بازکن ها برای افزایش کیفیت کار خود می توانند از این دستگاه استفاده کنند. تیم لوله بازکنی جاجرود نیز با استفاده از این دستگاه رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را با ضمانت 100% انجام می دهد.

انواع کاربرد های دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

از جمله عواملی که باعث شده اند این دستگاه حائز اهمیت باشد، کاربردهای گسترده ی آن می باشد. این کاربرد ها شامل موارد زیر می باشد:

  • رفع انسداد لوله فاضلاب حمام
  • سینک روشویی و ظرفشویی
  • توالت ها
  • چاه پارکینگ ها و حیاط ها
  • دیگر گرفتگی های شدید و بسیار سخت.

تخلیه چاه فوری جاجرود

در هر کجای جاجرود که هستید با ما تماس بگیرید، نزدیکترین اکیپ تخلیه چاه در کوتاه ترین زمان (کمتر از یک ساعت) خود را به محل شما می رساند و مشکل پر شدن چاه فاضلاب شما را رفع می کند.

اکیپهای تخلیه چاه خدمات فنی 724در مناطق مختلف شهر جاجرود مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما جهت خدمات رسانی به محل اعزام می شوند و پس از تشخیص محل دهانه چاه بدون خرابی آن را تخلیه می کنند.

ما پس از تخلیه چاه بدون کثیف کاری دهانه را می پوشانیم و مثل روز اول تر و تمیز به شما تحویل می دهیم، چنانچه نیاز به لایروبی، تعمیر میل و طوقه چاه باشد آن را نیز با دریافت مبلغ کوچکی ترمیم می کنیم.

تخلیه چاه شبانه روزی

تلفن های تخلیه چاه شبانه روزی جاجرود در تمام ساعات شبانه روز به صورت (24 ساعته) و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد ، ما بدون تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی خدمات تخلیه چاه شبانه روزی ارائه می کنیم.

 

تخلیه چاه و لوله بازکنی

اطمینان داشته باشید که قیمت پیشنهادی ما بهترین و منصفانه ترین قیمت است .

اطمینان داشته باشید بهترین و با تجربه ترین اکیپ را با بهترین تجهیزات و تانکر مجهر جهت تخلیه چاه و لوله بازکنی به محل شما اعزام خواهیم کرد .

اطمینان داشته باشید از لحظه تماس در سریع ترین زمان خود را به شما می رسانیم .

اطمینان داشته باشید در انتهای کار محل را تمیز تحویل می دهیم .

تماس باما09374010131شبانه روزی ارزان