آموزش باز کردن لوله

یکی از مشکلاتی که ممکن است اتفاق بیفتد و زندگی شما را مختل کند، گرفتگی لوله فاضلاب حمام و ظرفشویی است. در ادامه مطلب قصد داریم به آموزش باز کردن لوله با روش های خانگی بپردازیم.اموزش باز کردن لوله فاضلاب

نزدیکترین لوله بازکنیبه شما


استفاده از سیم بلند و خمیده (فنر)

لوله بازکنی اسنپ 09122769104با استفاده از سیم یا گیره فلزی، قلابی کوچک بسازید و آن را به یک سیم یا میله بلند متصل نمایید. قلاب را وارد لوله کرده و سعی کنید با استفاده از آن، موها و چربی‌ها را بیرون بکشید. پس از بیرون کشیدن محتویات، مقداری کافی از آب داغ را درون لوله بفرستید تا گرفتگی آن کاملا برطرف شود.



استفاده از نمک و سرکه

یک سوم فنجان سرکه و یک سوم فنجان نمک را با هم ترکیب کنید. پیش از آن که جوشش این ترکیب بر اثر گاز متصاعد شده تمام شود، آن را درون لوله بریزید. پس از گذشت یک شب، لوله را با آب گرم و فشار آب زیاد شستشو دهید.


استفاده از آب جوشیده

این راهکار، ساده‌ترین راه باز کردن لوله گرفته شده است. کتری را تا جای ممکن پر از آب نموده و آب را بجوشانید. سپس آب جوش را به آرامی در درون لوله بریزید.


استفاده از جوهرنمک

اموزش باز کردن لوله فاضلاببرای استفاده از جوهرنمک باید از ماسک، محافظ چشم و دستکش استفاده کنید. ۴/۳ گالن آب سرد و ۳ فنجان جوهرنمک را باهم ترکیب کرده و پس از هم زدن آن با یک قاشق چوبی، محلول را درون فاضلاب بریزید. پس از گذشت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه، مقداری آب جوش به درون لوله هدایت کنید.


استفاده از نمک و جوش شیرین

نصف فنجان جوش شیرین را با نصف فنجان نمک ترکیب نموده و آن را در فاضلاب مسدود شده بریزید. پس از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه، مقداری آب جوش درون لوله بریزید تا لوله باز شود.


استفاده از مایع شوینده ظروف

اموزش باز کردن لوله فاضلاب پس از آن مقداری آب داغ درون چاه بریزید تا گرفتگی آن برطرف شود.



استفاده از جوش شیرین و سرکه

ترکیب سرکه و جوش شیرین را در دو مرحله درون لوله ریخته و صبر کنید. پس از گذشت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه وان حمام را از آب داغ پر کرده و درپوش آن را بردارید. ترکیب جوش شیرین و سرکه و پس از آن فشار و دمای ۴۵ تا ۶۰ گالن آب داغ که یکباره وارد لوله می‌شود، سبب باز شدن گرفتگی می‌شوند.

در اپاراتمیتوانید فیلم اموزش باز کردن لوله را ببینید.


سخن آخر

روش‌های متفاوتی برای بازکردن گرفتگی‌های لوله وجود دارد، اما تمامی این راه‌ها در صورتی کاربرد دارند که گرفتگی جدی و پیچیده نباشد. در صورتی که روش‌های خانگی باز کردن لوله نتوانستند مشکل گرفتگی لوله را برطرف کنند، لازم است از لوله اسنپ  کمک بگیرید.

لوله بازکنی نظام اباد تهران
مجموعه لوله پردیس با بکارگیری دستگاه‌های بروز و متنوع و همچنین سرویسکاران ماهر و آموزش‌دیده، مشکل گرفتگی لوله‌ها را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌سازد؛ پس در صورت مواجهه با مشکل گرفتگی لوله، با شماره ۰۹۱۹۵۶۰۶۲۵۸ تماس حاصل نموده و درخواست ارسال سرویسکار کنید.

تماس باما09374010131شبانه روزی ارزان