لوله بازکنی بومهن ارزان و شبانه روزی به صورت 24ساعته

لوله بازکنی بومهن با نزدیک به 20سال تجربه در زمینه لوله بازکنی شهربومهن با مجهز بودن به به‌روز‌ترین دستگاه‌ها وابزارهادنیا و همچنین حضور نیروی انسانی مجرب و ماهر، آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد. رفع گرفتگی لوله فاظلاب شرکت ما با داشتن شعبه‌های متعدد در سراسر نقاط بومهن قادر به پوشش تمامی مناطق و محله‌های بومهن است. رعایت کامل اصول و نکات بهداشتی و استفاده از ماسک، همیشه در الویت ما برای ارائه خدمات می‌باشد. بازکردن لوله سینگ آشپزخانه در بومهن

نیروهای متخصص ومنصف لوله بازکنی وتخلیه چاه شهربومهن درهرساعتی از شبانه روز برای خدمتگزاری آماده اندهستند

لوله بازکنی بومهن تیمی است ازمتخصصین وبا تجربگان در زمینه لوله بازکنی . فنرزنی .رفع نم ورطوبت .تشخیص ترکیدگی لوله آب وفاظلاب .تاسیسات .نصب شیرآلات.تعمیرشیرآلات که درهر روزی از هفته وهرساعتی از شبانه روزآماده خدمت رسانی به مشتریان عزیزدربومهن وحومه هستیم

رفع گرفتگی سینگ ظرفشویی

با استفاده از تجهیزات پیشرفته وبهترین روشها روز دنیا میتوانیم در اسرع وقت هر مشکل گرفتگی لوله فاظلاب که داشته باشید را برطرف کنیم

بازکردن راه آب توالت

کلیه  خدمات لوله بازکنی در بومهن با روش هایی بدون دردسر در کمترین زمان ممکن در هر ساعتی از شبانه روز و ایام تعطیل را میتوانید به ما بسپارید .

لوله بازکنی بومهن خیابان سپاه به خوبی میداند مشکل گرفتگی لوله باید فورا حل شود. وگرنه نمیتوان نمیشه از فاظلاب گرفته شده استفاده کرد. باید فورا به فکر بازکردن لوله باشیم. در زمینه رفع گرفتگی لوله ولوله بازکنی بومهن میتواند برای شما خدمات رسانی کند. و لوله گرفته شده رو به خوبی باز کند.

لوله بازکنی بومهن خیابن حاج منصور، به صورت شبانه‌روزی، بدون تعطیلی با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، با کادری مجرب و آموزش‌دیده آماده خدمت به مردم می‌باشد.

هر زمان با گرفتگی لوله‌های حمام، آشپزخانه، دستشویی، توالت فرنگی، پاسیو، پارکینگ، حیاط، پشت بام، ناودانی و … مواجه شدید می‌توانیدبامادرتماس باشید

لوله‌بازکنی پردیس۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶

روشهای خانگی دربومهن

گرفتگی لوله‌های آشپزخانه، حمام و دست‌شویی از مواردی است که همه ما با آن روبرو شده‌ایم. در بسیاری از موارد، بدون نیاز به متخصص و ابزار خاصی، با روش‌های خانگی که اینجا به شما آموزش می‌دهیم، می‌توانید گرفتگی لوله‌ها را از بین ببرید و لوله‌ها را باز کنید.

لوله بازکنی تضمینی بومهن

حتماً زمان جستجو برای شرکت معتبر رفع گرفتگی لوله ها دربومهن، با عبارت لوله بازکنی تضمینی روبرو شده اید، این بدین معنی است که کلیه خدمات به صورت تضمینی انجام  میشود و تا زمان رفع مشکل از جمله رفع نم و رطوبت، رفع گرفتگی لوله فاضلاب، رفع نشتی و ترکیدگی لوله کار ادامه پیدا می کند و در نهایت لوله تست شده و تحویل مشتری داده میشود.

خدماتی که لوله بازکنی بومهن ارائه می‌دهیم

چاه بازکنی

چاه بازکنی دربومهن ده سیاهبند

بازکردن لوله های گرفته شده توسط استاد کار با دستگاه های پیشرفته وبرای درخواست اعزام چاه بازکن به محل در سریع ترین زمان با ما تماس بگیرید. چاه بازکنی بومهن با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در سراسر بومهن انجام می شود.

تخلیه چاه ارزان بومهن

تخلیه چاه غرب تهران|بازید ومشاوره رایگان09127208965|لایروبی|حفرچاه|حضور سریع|

تخلیه چاه همانطور که از اسمش معلوم است به معنای خالی کردن چاه از هرگونه مواد زائد ، لجن ، جامدات و .. است که توسط پمپ های مکنده قوی انجام می شود. البته میزان گرفتگی چاه با اندازه ی ماشین رایطه ی مستقیم دارد که تشخیصش توسط افراد متخصص ما انجام میگیرد. وقتی چاه می گیرد آب بالا می زند و تمام مواد زائد بیرون می ریزد آن موقع دیگر وقتش است با میهن لوله تماس بگیرید تا چاه را کاملا تخلیه کند و دیگر در مدت کوتاهی دوباره نیاز به تخلیه چاه نداشته باشید.

در آوردن اشیا دربومهن

آموزش خارج کردن اشیاء گرانقیمت از چاه فاضلاب

یکی از شایعترین علل گرفتگی های چاه توالت ایرانی, فرنگی و کفشورهای حمام , آشپزخانه و مشاعات , افتادن یک جسم خارجی به داخل چاهک آن میباشد.

فارغ از ارزش ریالی و قیمت جسم سقوط کرده به داخل چاهک , بی اعتنایی به عوارض این مساله میتواند , هزینه های زیادی برای ساختمان داشته باشد . شاید این گرفتگیها همان لحظه اتفاق نیفتد , اما ممکن است پس از مدتی جسم مذکور با جمع کردن مو و رسوبات معلق در فاضلاب موجب گرفتگی لوله کشی فاضلاب شود.

در اوردن اشیا از داخل چاه فاضلاب -با دستگاه های مخصوص

خدمات لوله بازکنی بومهن

رفع گرفتگی لوله های حمام.توالت.اشپزخانه.حیاط.پشت بام.و…

لوله بازکنی و تخلیه چاه خیابان طلایی بومهن

شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران

شرکت لوله بازکن، با سابقه ترین شرکت724 خدماتی دربومهن است که در تمامی نقاط بومهن دارای شعبه های فعال و شبانه روزی می باشد. شما از هر نقطه بومهن برای انجام خدماتی از قبیل: تخلیه چاه، لوله بازکنی درچمران بومهن، لایروبی، رفع رطوبت و بوی نامطبوع حمام و آشپزخانه، تشخیص ترکیدگی لوله و… با لوله بازکن تماس بگیرید، در کمتر از 20 دقیقه نیروهای خدماتی این شرکت در محل شما حاضر خواهند بود. پس اگر به دنبال یک شرکت شبانه روزی و ارزان لوله بازکنی درشهرک طلایی بومهن هستید می توانید با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید یا اینکه روی آیکون تماس کلیک کنید.

خدمات رفع گرفتگی لوله24 ساعته بدون تعطیلی: 09101373162

دستگاه های لوله بازکنی بومهن

یکی دیگر از مزایای شرکت خدمات فنی بومهن این است که دارای مجهز ترین ماشین آلات و تجهیزات مربوط به تخلیه چاه می باشد این ماشین آلات به روز ترین ماشین آلات دنیا به حساب می آیند هدف از استفاده از این دستگاه ها این است که ما سعی داریم بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم.

لوله بازکنی شبانه روزی خیابان بهار بومهن 

شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره های ارتباطی ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید. نکته ای مهم در مورد خدمات ما این است که شما بهترین خدمات را با قیمت پایین تر از شرکت های دیگر دریافت خواهید کرد. این قیمت نه برای این است که ما خدمات کم تری از شرکت های دیگر به شما ارائه خواهیم داد بلکه برای این است که ما هزینه اضافه ای بابت خدمات خود مانند بسیاری از شرکت های دیگر دریافت خواهیم نمی کنیم.

فراموش نکنید تخلیه چاه یکی از خدمات تخصصی است که فقط باید از افراد خبره آن را انجام دهند پس در صورت بروز مشکل حتما با خدمات فنی 724 بومهن تماس حاصل کنید تا بهترین خدمات را با کم ترین قیمت دریافت کنید.

لوله بازکنی ارزان درشهرآباد بومهن

تقریباً همه افراد برای دریافت خدمات به دنبال ارزانترین لوله بازکن هستند که خدمات لوله بازکنی هم از این قاعده مستثنی نیست و افراد پس از تماس با شماره های لوله بازکنی ده بومهن، اولین سوالی که می پرسند در مورد قیمت و تعرفه هست.

ولی باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که حواستان باشد کیفیت را فدای کمیت نکنید. قیمت پایین دلیلی بر ارائه خدمات با کیفیت پایین نیست و مساله لوله بازکنی و رفع گرفتگی موضوعی هست که اگر به درستی انجام نشود، بعد از فاصله زمانی کوتاهی، مجدد مجبور به دریافت همان خدمات خواهید شد و با یک حساب سرانگشتی متوجه می شوید که هزینه ی بیشتری متحمل شده اید. قیمت باید بر اساس عرف و زیر نظر اتحادیه لوله بازکنی باشد.

بسیار دیده شده است که افراد سودجو در این حرفه با ارائه قیمت پایین، گرفتگی لوله را به درستی رفع نمی کنند یا از سرویسکاران بی تجربه استفاده می کنند که به وقایعی از جمله سوراخ شدن و نشتی لوله یا شکستگی سنگ توالت منجر می شود.

عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی خیابان بیات بومهن

اگر به چند شرکت لوله بازکنی بومهن زنگ بزنید و جویای تعرفه و نرخ لوله بازکنی دربومهن باشید، متوجه می شوید که قیمت لوله بازکنی از چند عامل تاثیر می پذیرد. جهت آشنایی با این عوامل، به طور لیست وار، موارد را ذکر می کنیم.

طول فنر لوله بازکنی: اینکه گرفتگی لوله در کجای لوله اتفاق افتاده است و به فنر لوله بازکنی چندمتری نیاز است، بر قیمت خدمات لوله بازکنی تاثیر می گذارد.

دستگاه های لوله بازکنی مورد استفاده: تعداد و کیفیت دستگاه های لوله بازکنی مثل فنر لوله بازکنی برقی، پمپ تراکم هوا، ژنراتور لوله بازکنی و غیره می تواند یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله بازکنی باشد.

شدت گرفتگی لوله: نوع و میزان گرفتگی لوله، اینکه به وسیله چه ماده ای گرفتگی لوله اتفاق افتاده است، یکی دیگر از عوامل است. میزان و شدت کار در رابطه با رفع گرفتگی لوله به وسیله مو و چربی یا مصالح ساختمانی با هم فرق دارند.

لوله بازکنی شبانه روزی خیابان عسکری بومهن

شما در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از شهر بومهن می توانید با شماره های 09195606258
و 09198308036 تماس بگیرید ، همکاران ما کمتر از نیم ساعت به محل شما اعزام خواهند شد.

با توجه به سیاست مجموعه هدف ما جلب رضایت کامل مشتریان است پس با خیال راحت اگر پس از اتمام کار ، از نحوه ی خدمات ما راضی نبودید کافیست با ما تماس بگیرید تا کل هزینه ها به شما عودت داده شود

تجربه ای به قدمت 30 سال و افتخار خدمت به همشهریان محترم و کسب رضایت بیش از 90 درصد مشتریان گویای نحوه ی خدمت رسانی و تعهد ما در قبال شما عزیزان میباشد

ساده ترین راه باز کردن شترگلو یا سیفون زیر سینک ظرفشوییست.

و برای رفع گرفتگی چاهک کف آشپزخانه استفاده از لوله بازکنی خانگی است..

باز کردن لوله در منزل

  1. تلمبه یکی از ابزار های پر کاربرد در هر خانه ای است. که مردم در وحله اول گرفتگی به سراغ آن می‌روند.
    برای گرفتگی سینک ظرفشویی، توالت این ابزار می‌تواند کار آمد باشد.
  2. مرحله بعدی آب داغ است. اگر تلمبه بازدهی نداشت‌. می‌توانید از آب داغ برای گرفتگی سینک استفاده کنید. اگر گرفتگی بر اثر تجمع روغن باشد. آب داغ کارساز است‌.
  3. سرکه وجوش شیرین مخلوطی است که می‌توان برای گرفتگی سینک به کار برد.
  4. گزینه بعدی که بیشتر مردم استفاده میکنند، اسید لوله بازکنی است. اما این ماده فقط به طور موقتی گرفتگی را رفع می‌کند.
  5. و در صورت استفاده امکان آسیب به اعضای بدن وجود دارد. وهمچنین در ازای استفاده از آن درصد صدمه به لوله افزایش می یابد.

  1. استفاده از مایع ظرفشویی نیز می‌تواند کار آمد باشد. کمی مایع را با آب مخلوط وکمی گرم کنید. در این حالت این مخلوط نقش روان کننده را خواهد داشت.
  2. اگر سینک ظرفشویی خانه شما گرفته است، با باز کردن سیفون می‌توانید فضولات را از آن خارج کرده و از دست بوی حاصل از گرفتگی سینک راحت شوید. وبا این کار راه ورودی آب را باز کنید.
  3. اگر چوب لباسی فلزی دارید، آن را صاف کرده وبه شکل قلاب دراورید. وبا آن گرفتگی را برطرف نمایید.
    نمک وسرکه نیز نقش نوعی اسید را دارد که در مواردی گرفتگی را باز می‌کند.
  4. اگر تمام این روش هارا امتحان کردید ونتیجه ای حاصل نشد، می‌توانید با شرکت لوله بازکنی خیابان کامیون داران بومهن تماس بگیرید. تا با روش های اصولی وبوسیله دستگاه گرفتگی را رفع کنند.
  5. بعد از انجام کار دیگر مطمئن خواهید بود که گرفتگی لوله تا مدتها به سراغتان نخواهد آمد.
    ونکته ای که شایان ذکر است، این است که اگر از کار ما رضایت داشتید، می‌توانید از دیگر خدمات ما استفاده کنید.

جلوگیری از گرفتگی حمام

  • از عمده ترین دلایل گرفتگی لوله حمام مو های بلند، صابون وتیغ میباشد. یکی از روش های پیشگیری گذاشتن یک توری زیر کفشور است.
  • می‌توانید. هر چند وقت یک بار، این توری را تمیز کنید. تا از تجمع مو وصابون جلوگیری کنید.

برای تماس چاه بازکنی فاز3پردیس با شماره 09198308036 تماس بگیرید

  • رفع گرفتگی بومهن
  • لوله بازکنی شبانه روزی

پیشگیری از گرفتگی لوله دستشویی

  • ریختن دستمال کاغذی یا پوشک از عوامل گرفتگی لوله توالت میباشد.
  • برای جلوگیری میتوانید از یک سطل زباله استفاده کنید.

پیشگیری از گرفتگی لوله سینک

شاید به دلیل مایع بودن روغن آن را دست کم بگیرید. اما این چربی ها داخل لوله جامد شده ورسوب می‌بندد.
یا باقیمانده غذاها که موقع شستن ظروف داخل سینک می‌ریزد. از این عوامل میباشد.
بنابراین دیدی که با نکاتی ساده می‌توانید از گرفتگی لوله پیشگیری کنید. ودر هزینه های خود صرفه جویی کنید.
اما در برخی مواقع با رعایت این موارد دوباره گرفتگی گریبان گیرتان می‌شود. از دیگر دلایل می‌توان به ریختن مصالح ساختمانی هنگام مرمت خانه اشاره کرد.


یا ممکن است بدون اینکه شما متوجه شوید، شئ داخل لوله افتاده باشد. و گرفتگی را موجب شده باشد.
یک شرکت ایده آل لوله بازکنی این امکان را به شما می‌دهد که قبل از دریافت خدمات، از مشاوره رایگان آن استفاده کنید. لوله بازکنی فاز8پردیس ، از شرکت‌هایی است که به صورت شبانه روزی در هفت روزه هفته با بهره گیری از دستگاه های بروز، تجربه بالا بیش از ۲۰ سال است که پا در زمینه لوله بازکنی گذاشته است.
امید است موفق شویم رضایت شما را جلب کرده وروز به روز پیشرفت کنیم.


 

لوله بازکنی بومهن 

09198308036 شبانه روزی نزدیک به شما


تخلیه چاه درترک آباد بومهن

تخلیه چاه عملی است که در نتیجه آن تمام مواد زائد از چاه بیرون آورده می‌شود وبعد از تخلیه دوباره چاه قابل استفاده خواهد بود.
از زیر مجموعه های تخلیه چاه بومهن می‌توان
لایروبی و کف تراشی اشاره کرد.


خدمات لوله بازکنی خیابان صنوبر بومهن

  • برای بار دیگر خدمات این شرکت را مرور میکنیم:
  • از بین بردن نم ورطوبت
  • رفع گرفتگی لوله بومهن
  • حفر چاه
  • لایروبی وکف تراشی
  • گشودن درب چاه
  • برطرف کردن بوی بد فاضلاب
  • طوقه چینی
  • باز کردن گرفتگی های باشدت بالا
  • شناسایی ترک برداشتن لوله
    اگر این مشکلاتی که ما ذکر کردیم برایتان پیش آمده می‌توانید باما تماس بگیرید. 09198308036

علت بوی بد فاضلاب چیست؟

گاهی اوقات شاهد انتشار بوی بد و نامطبوعی از چاه فاضلاب هستیم که می تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد. یکی از این دلایل رسوب چربی و روغن در لوله سینک ظرفشویی است که سبب می شود مواد غذایی و زباله هایی که درون لوله می ریزند روی هم تلنبار شده و با پوسیدن آن ها بوی ناخوشایندی منتشر شود. علت دیگر، پرشدن چاه توالت است که امکان دارد. بر اثر گرفتگی لوله فاضلاب یا مشکل سیفون رخ بدهد. بهترین کار برای رهایی از بوی نامطبوع فاضلاب این است که با یک لوله بازکنی کوچه عباس زاهدی بومهن تماس بگیرید و از خدمات تخلیه چاه یا رفع گرفتگی لوله ها بهره مند شوید.

برای تماس چاه بازکنی بومهن با شماره 09198308036 تماس بگیرید


رفع بوی بد فاضلاب در لوله بازکن بومهن

یکی از عمده ترین دلایل بوی نامطبوع چاه توالت، حمام یا آشپزخانه وجود مشکل در شترگلو است. شترگلو به لوله ای گفته می شود که به شکل S یا U بوده و در زیر سینک ظرفشویی یا سنگ توالت نصب می شود و وظیفه اصلی آن جلوگیری از انتشار بوی فاضلاب به بیرون است. در حقیقت مقدار آبی که در قسمت خمیدگی شترگلو باقی می ماند اجازه نمی دهد که بوهای نامطبوع از لوله خارج شوند. از همین رو زمانی که شترگلو دچار شکستگی شده و نتواند آب را درون خود نگه دارد بوی فاضلاب به مشام می رسد. همچنین تجمع زباله ها و مواد اضافی در شترگلویی باعث فاسد شدن مواد و انتشار بوی ناخوشایندی در محیط می شود.


عوامل مهم قیمت چاه بازکن بومهن

وقتی لوله فاضلاب آشپزخانه یا دستشویی می گیرد چکار می کنید؟ همه ما در مواجهه با این مشکل ابتدا به سراغ لوله بازکن های خانگی مثل جوش شیرین و سرکه می رویم و شانس خود را امتحان می کنیم. گرفتگی های خفیف لوله ها با این روش به کلی باز می شود ولی گاهی مشکل جدی تر است. در این صورت استفاده از لوله بازکن های مایع که در فروشگاه ها عرضه شده، مشکل را برطرف می کند. البته در بسیاری از موارد راهکارهای معمولی و خانگی جوابگو نیست و باید از متصدی لوله بازکن برای باز کردن لوله ها کمک بخواهیم. قیمت لوله بازکنی تهران با فنر با توجه به این عوامل مشخص می شود.

برای تماس چاه بازکنی شهرستان بومهن با شماره 09198308036تماس بگیرید


لوله بازکنی منصف بومهن 09198308036 شبانه روزی تضمینی


نوع و میزان گرفتگی لوله های فاضلاب

قیمت لوله بازکنی محله بومهن برای لوله های فاضلاب ظرفشویی، سیفون توالت فرنگی، فاضلاب توالت، چاهک کفشوی حمام، کفشوی پارکینگ و … متفاوت است. همه شرکت های چاه بازکن ارزان بومهن قیمت پایه ای را برای هر کدام از این موارد در نظر می گیرند. نوع گرفتگی و اینکه گرفتگی مربوط به کدام لوله باشد، اصلی ترین عامل در تعیین قیمت لوله بازکنی با فنر است. برای مثال باز کردن لوله های سینک ظرفشویی خیلی ساده تر از لوله های فاضلاب دستشویی و توالت است.

عمق گرفتگی لوله های فاضلاب

قیمت لوله بازکنی شهربومهن با فنر برای گرفتگی های سطحی خیلی کمتر است. گاهی گرفتگی لوله مربوط به بخش های دیگر لوله کشی است در این صورت سختی کار چند برابر می شود. باز کردن گرفتگی عمق لوله ها به این سادگی ها نیست و لوله بازکن تلاش زیادی برای رفع مشکل انجام می دهد. گرفتگی در عمق یکی دو متری مربوط به همین واحد است اما گرفتگی های عمیق و بالاتر از ۱۰ متر می تواند واحدهای دیگر را هم درگیر کند. گاهی عمق گرفتگی به حدی زیاد است که امکان باز کردن لوله ها با فنر دستی وجود ندارد و باید از دستگاه های لوله بازکن ژنراتور بومهن مخصوص استفاده کرد. در این صورت هزینه ها همیشه بیشتر خواهد بود.

تاثیر زمان در قیمت لوله بازکنی با فنر

گاهی میزان گرفتگی لوله ها بسیار بالاست و برای باز کردن لوله ها زمان زیادی صرف می شود. هر چقدر زمان بیشتری صرف بازکردن لوله های فاضلاب بشود، هزینه کار هم بالاتر خواهد رفت. گاهی باز کردن لوله ها به راحتی امکان پذیر نیست و لازم است تا واحدهای دیگر ساختمان هم بررسی شوند. در این صورت شاید کار تا چند روز هم ادامه داشته باشد. یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بازکردن لوله های فاضلاب ، زمان صرف شده در کار است. به طور معمول در اغلب مشاغل خدماتی عامل زمان موجب افزایش قیمت ها می شود. دلیلی این موضوع افزایش دستمزد لوله بازکن به دلیل وقت گیر بودن کار است. یک موضوه مهم دیگر ساعات درخواست حدمات لوله بازکنی است. لوله بازکنی خیابان پرورده بومهن بصورت شبانه روزی است ولی قیمت های مصوب برای شب با نرخ متعارف روز تفاوت دارد.


 

لوله بازکنی خیابان اسلامی بومهن 09198308036 لوله بازکنی تضمینی چاه بازکنی فوری


آیا لوله بازکنی با فنر برقی کثیف کاری دارد؟

خیر کثیف کاری ندارد. لوله بازکنی 724بومهن، به شما قول میدهد تمام مراحل انجام کار را بدون کثیف کاری و کاملا بهداشتی انجام دهد.

آیا لوله بازکنی بومهن تضمینی است؟

بله 100% تضمینی گرفتگی لوله فاضلاب را باز می کنیم و برای اطمینان شما، رفع گرفتگی تست می شود. همچنین لوله را کاملا باز شده تحویل مشتری می دهیم.

اعزام لوله بازکن به محل چقدر زمان می برد؟

ما در سراسر شهربومهن لوله بازکن مستقر کرده ایم تا به محض تماس مشتری سریعا به محل اعزام شود. این کار معمولا 30 دقیقه زمان لازم دارد.

لوله منزل ما گرفته و هر کاری کردیم باز نمیشه، چکار کنیم؟

اصلا نگران نباشید گاهی اوقات گرفتگی شدید است و نیاز به متخصص دارد. با توجه به تجربه بیش از 20 سال سرویسکاران فاز8پردیس و دستگاه های قوی این شرکت، به راحتی هر نوع گرفتگی حتی سیمان یا قیر را باز می کنیم.

چطور درخواست استفاده از خدمات لوله بازکنی بدهیم؟

این کار ساده است، هر جای پردیس که هستید فقط کافی است با شماره پشتیبانی (09198308036) تماس بگیرید و درخواست خودتان را ثبت کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

اصلا چرا به لوله بازکنی 724شما اعتماد کنیم؟

مگه کم داریم لوله بازکنی پردیس تو سطح شهر که بیایم به لوله بازکنی شما اعتماد کنیم. یه دلیل بیار مطمعن باشیم قابل اطمینان هستید. در درجه اول باید بهتون بگم که تو این زمینه تازه وارد نیستیم و کلا زیر و بم کارو بلدیم. بعدش وجود سایت اونم برای لوله بازکنی خودش یه مهر تایید روی یه شرکته. هدف ما اینه که شرکت ما به عنوان بهترین بین مردم شناخته بشه. برای همین خدمات رو با کیفیت انجام میدیم. نکته بعدی اینکه کیه که ندونه همه دنبال جایی هستن که قیمت مناسبی هم داشته باشه و منصف باشه. خب دیگه چی میخواین؟


این همه لوله بازکنی بومهن حالا چرا شما؟

گوگل پر از سایت هایی است به خاطر ارایه خدمات لوله بازکنی طراحی شدند. میدونم که شما موندی کدومو انتخاب کنی. این سایت هم مثل بقیه هست و خب مثل بقیه هم سرویس دهی  میکنه. فنر برقی و پمپ هوا که تو همه لوله بازکنی ها مشترک هست. همشون هم ادعای قیمت مناسب رو دارن و به قول خودشون 20 دقیقه ای میرسن. پس نتیجه میگیریم تنها چیزی که یه لوله بازکنی رو متمایز میکنه هزینه مناسب و تجربه کافی در این زمینه هست.


روش‌های خانگی لوله‌بازکنی بومهن

گرفتگی لوله‌های آشپزخانه، حمام و دست‌شویی از مواردی است که همه ما با آن روبرو شده‌ایم. در بسیاری از موارد، بدون نیاز به متخصص و ابزار خاصی، با روش‌های خانگی که اینجا به شما آموزش می‌دهیم، می‌توانید گرفتگی لوله‌ها را از بین ببرید و لوله‌ها را باز کنید.

 
 

تلمبه دستی

یکی از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین روش‌های باز کردن لوله‌های فاضلاب که بیشترین کاربرد را برای سینک ظرف‌شویی دارد، استفاده از تلمبه دستی است. در این روش، درواقع به نوعی از واترجت استفاده می‌شود.

  1. شیر آب را باز بگذارید تا آب بالا بیاید و چند سانتی‌متر آب درون سینک جمع شود.
  2. تلمبه دستی را به نحوی روی لوله قرار دهید که امکان خروج آب از کنار آن وجود نداشته باشد.
  3. با فشار تلمیه، آب درون محفظه تلمبه را با فشار به داخل لوله هدایت کنید.
  4. شما نوعی واتر جت ساخته‌اید که موازد زائد درون لوله را با فشار به جلو هدایت می‌کند.

زمان برداشتن تلمبه، به طور خودکار کمی آر درون لوله را به عقب می‌کشید. بدین ترتیب، به جابجایی مواد درون لوله نیز کمک می‌کنید. با تکرار این عمل، در بسیاری موارد مسیر لوله باز می‌شود.

کاربرد این روش، بیشتر برای مواردی است که مو یا مواد زائد در بخشی از میسر ابتدایی فاضلاب ته نشین کرده و باعث گرفتگی سیستم فاضلاب شده است. در مواردی مانند وجود اشیائی مانند پارچه یا قطعات سفت مانند آجیل و … معمولاً جوابگو نیست.

 

ساخت فنر دستی

ساخت فنر لوله‌بازکنی دستی

این روش برای برداشتن اشیائی که درون لوله‌ها رفته و باعث گرفتگی لوله‌ها شده‌اند مناسب هستند. البته در مواردی که این روش کارساز نباشد، باید از متخصص کمک بگیرید که از فنر با گیره‌های مخصوص استفاده می‌کنند.

  1. یک رخت‌آویز سیمی بردارید و آن را باز کنید
  2. سر آن را با انبر خم کرده و یک قلاب بسازید که درون لوله برود
  3. با استفاده از آن به آرامی اشیای داخل لوله مانند مو و مواد زائد را خارج کنید
  4. پس از خارج کردن موارد زائد چندبار کتری آب جوش به یکباره درون لوله بریزید

فنر دستی

فنر دستی

دستگاهی است ایمن و ساده که به راحتی در ابزار فروشی‌های محلی یافت می‌شود و کار با آن بسیار ساده است. کافی فنر را با کمک دست تا جای ممکن درون لوله فاضلاب فرو کنید، سپس با چرخاندن دسته آن، باعث چرخش فنر شده و گرفتگی‌های جزئی لوله را باز کنید.

مزایای فنر دستی:

  1. سبک و ارزان است
  2. کاملاً بی‌خطر است.
  3. نیاز به مهارت خاصی ندارد.

معایب فنر دستی:

  1. قدرت کم در برطرف گرفتن گرفتگی‌های شدید
  2. خستگی ناشی از کار با آن.
  3. احتمال کثیف شدن دست و لباس و حتی محیط
 

ساخت فنر دستی

ساخت فنر لوله‌بازکنی دستی

این روش برای برداشتن اشیائی که درون لوله‌ها رفته و باعث گرفتگی لوله‌ها شده‌اند مناسب هستند. البته در مواردی که این روش کارساز نباشد، باید از متخصص کمک بگیرید که از فنر با گیره‌های مخصوص استفاده می‌کنند.

  1. یک رخت‌آویز سیمی بردارید و آن را باز کنید
  2. سر آن را با انبر خم کرده و یک قلاب بسازید که درون لوله برود
  3. با استفاده از آن به آرامی اشیای داخل لوله مانند مو و مواد زائد را خارج کنید
  4. پس از خارج کردن موارد زائد چندبار کتری آب جوش به یکباره درون لوله بریزید

تخلیه چاه

تخلیه چاه با روش خانگی

در مواردی که لوله فاضلاب توالت دچار گرفتگی شده‌است، معمولاً نیاز به تخلیه چاه است. در این مقاله به روش ساده تخلیه چاه اشاره می‌کنیم که البته در بسیاری از توالت‌ها قابل اجراست.

فاضلاب دست‌شویی دارای یک لوله U شکل است که همیشه مقداری آب درون خود نگه می‌دارد تا مانع ورود بوی نامطبوع فاضلاب به محیط دست‌شویی شود.

این لوله U شکل، استعداد زیادی برای گرفتگی دارد. معمولاً فاضلاب و یا موارد زائد در آن گیر کرده و از آن عبور نمی‌کنند. همین امر باعث گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود.

جهت رفع گرفتگی لوله باید این لوله را باز کرد، آن را تخلیه کرده و درون آن را تمیز کرد. در صورتی که علت گرفتگی سیستم فاضلاب، گرفتگی لوله U شکل باشد، با این روش مشکل برطرف خواهد شد.

  1. یک تشت یا سطل در زیر لوله U شکل قرار دهید تا پس از باز کردن، فاضلاب و مواد زائد درون آن ریخته و از کثیف شدن محیط جلوگیری شود.
  2. لوله با به آرامی و با دقت باز کنید. برای این کار به آچارهای مخصوص نیاز دارید.
  3. لوله را وارونه کرده، آن را تخلیه کنید.
  4. بهتر است با یک مسواک به درد نخور، آن را تمیز کنید و رسوبات آن را از بین ببرید.
  5. سپس با دقت آن را ببندید و از درست بودن اتصالات مطمئن شوید؛ تا با نشت و چکه کردن فاضلاب با مشکل دیگری مواجه نشوید.

آب جوش

آب جوش

ساده‌ترین و راحت‌ترین روش لوله‌بازکنی که در بسیاری از موارد می‌تواند جوابگو باشد، استفاده از آب جوش است.

  1. یک کتری پر از آب کنید و بجوشانید
  2. تمامی آب را به یکباره درون لوله بریزید
  3. این کار را چندین بار تکرار کنید

این روش برای رفع گرفتگی‌های جزئی مناسب است و مانع گرفتگی‌های شدید می‌شود.

بهتر است در اولین نشانه‌های گرفتگی لوله، که پیش از گرفتگی کامل خود را نشان می‌دهند، از این روش استفاده کنید. برای اطلاع از علایم پیش از گرفتگی لوله‌ها، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

شوینده و آب جوش

مایع ظرف‌شویی یا پودر رخت‌شویی + آب جوش

این روش برای رفع گرفتگی‌های ناشی از چربی‌ها مناسب است. در صورتی که باز کردن لوله‌های زیر سینک آشپزخانه و تمیز کردن آن‌ها جواب نداد، می‌توانید از این روش استفاده کنید. با این روش، گرفتگی‌های جزئیِ ناشی از چربی‌های موجود در لوله‌های آشپزخانه و فاضلاب برطرف می‌شوند.

  1. یک کتری پر از آب کنید و بجوشانید
  2. مقداری مایع ظرفشویی یا پودر رخت‌شویی درون آن بریزید
  3. با یک قاشق بزرگ هم بزنید تا حداقل کم کف کند
  4. تمامی آب را به یکباره درون لوله بریزید
  5. این کار را چندبار تکرار کنید.

نوشابه مشکی

نوشابه مشکی

در بسیاری از گرفتگی‌های جزئی استفاده از نوشابه مشکی می‌تواند به باز کردن لوله‌های فاضلاب کمک کند.

  1. یک نوشابه مشکی خانواده درون لوله فاضلاب بریزید.
  2. کمی صبر کنید تا نوشابه چربی‌ها و برخی مواد زائد را در خود حل کند.
  3. در این مدت یک کتری آب روی گاز بگذارید تا جوش بیاید.
  4. سپس کتری آب جوش را به یکباره درون لوله بریزید تا نوشابه و مواد زائد را بشوید.

نمک و سرکه

نمک + سرکه

این روش برای گرفتگی‌های لوله‌های حمام و ناشی از موهای زائد، مناسب هستند. بهترین موقع برای استفاده از این روش، شب و قبل از خواب است.

  1. یک سوم فنجان نمک و سرکه را به خوبی مخلوط کنید.
  2. نمک و سرکه به شدت واکنش داده، ظاهری شبیه به جوشیدن پیدا می‌کند.
  3. سریعاً و بدون مکث محلول سرکه و نمک را به یکباره درون لوله بریزید.
  4. محلول سرکه و نمک سریعاً با موارد زائد درون لوله واکنش می‌دهد و باعث ایجاد گاز می‌شود.
  5. تا صبح درون لوله آب نریزید و بگذارید محلول سرکه و نمک به کار حل کردن موارد زائد ادامه دهد.

بهتر است صبح، قبل از هر کاری، یک کتری آب جوش درون لوله‌ها بریزید. بدین ترتیب، گرفتگی لوله‌ها در بسیاری از موارد به طور کامل از بین می‌روند.

جوهر نمک

 لوله بازکنی با جوهر نمک

یک روش سنتی برای رفع گرفتگی لوله‌ها، استفاده از جوهرنمک است که اسیدی بسیار قوی است. هرچند استفاده از این روش در رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب بسیار مؤثر است، اما به هیچ وجه آن را توصیه نمی‌کنیم. زیرا در صورتی که در سیستم فاضلاب ساختمان از لوله‌های فلزی استفاده شده باشد، می‌تواند به آن‌ها آسیب بزند.

علاوه‌براین، استفاده از اسید بسیار خطرناک است. علاوه‌بر آسیبی که ممکن است به پوست بزند، تنفس در فضایی که از این اسید استفاده می‌شود، برای ریه‌ها و چشم نیز بسیار خطرناک است. اسیدهای قوی نظیر جوهر نمک با لوله‌های آلومینیومی، آهنی، چدنی و پولیکا (بیشترین کاربرد را در سیستم فضلاب ایرانی دارد) واکنش داده، ضمن آسیب به سیستم فاضلاب، باعث تولید و انتشار گازهای سمی و ناسالم می‌شوند.

یکی دیگر از دلایلی که توصیه می‌کنیم از این روش استفاده نکنید، این است که در بسیاری از موارد، اسید (جوهر نمک) قادر به حل کردن چربی‌ها نیست و حتی باعث استحکام بیشتر چربی‌ها می‌شود. حتی در صورتی که پارچه درون لوله گیر کرده باشد، هرچند با انحلال پارچه به باز شدن لوله کمک می‌کند، اما رسوبات ناشی از این انحلال می‌تواند در همان‌جا یا بخش دیگری از مسیر فاضلاب (در عمق بیشتر که باز کردن آن دشوار تر و پر هزینه‌تر است) رسوب کرده و بسیار سفت شوند. در این صورت، باز کردن لوله حتی برای متخصصین لوله‌بازکنی نیز دشوار خواهد بود.

نمک،جوش شیرین،آب جوش

نمک + جوش شیرین + آب جوش

در این روش یک اسید ضعیف و بی‌خطر خانگی درست می‌کنیم که می‌تواند با باز کردن لوله‌های فاضلاب و رفع گرفتگی آن‌ها مفید باشد.

  1. یک کتری آب جوش آماده کرده دورن یک سطل بریزید.
  2. یک فنجان نمک به آن اضافه کنید.
  3. یک فنجان جوش شیرین به آن اضافه کنید.
  4. محلول را درون لوله فاضلاب بریزید.
  5. مدتی صبر کنید. به اندازه جوش آمدن یک کتری. در این مدت یک کتری آب روی گاز بگذارید تا جوش بیاید.
  6. کتری آب داغ را درون لوله بریزید تا محلول و مواد زائدی که محلول حل کرده را بشوید.

نمک، جوش شیرین،سرکه

نمک + جوش شیرین + سرکه

در این روش یک اسید به نسبت قوی اما بی‌خطر درست می‌کنیم که آسیبی به شما نمی‌زند. بخصوص با روش استفاده‌ای که در اینجا توضیح می‌دهیم.

  1. یک فنجان نمک آماده کنید.
  2. یک فنجان جوش شیرین آماده کنید.
  3. نمک و جوش شیرین را به‌صورت خشک درون لوله فاضلاب بریزید.
  4. سپس دو فنجان سرکه روی آن بریزید. در اثر واکنش حاصل، محلول به شدت کف کرده و گاز تولید می‌کند. از تنفس این گاز خودداری کنید.
  5. اجازه دهید مدتی این محلول به کار خود در حل کردن مواد زائد ادامه دهد.
  6. با یک کتری آب جوش محلول و مواد زائدی که در خود حل کرده است را بشویید.
ودرآخرمشگل گرفتگی لوله فاظلاب پردیس حل نشد با لوله بازکنی پردیس تماس بگیرید

بومهن کجاست؟
بومهن یکی از شهرهای شرقی استان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است که در فاصله 7 کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) 33 کیلومتر و با شهر رودهن 6 کیلومتر است. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است

چگونه به بومهن برویم؟
بومهن در جاده هزار تهران قرار گرفته بصورتی که جاده هراز این شهر را به دو قسمت شمالی وجنوبی تقسیم نموده، با توجه به شیب شهر قسمت شمالی آن در ارتفاع بالاتر و قسمت جنوبی آن در ارتفاع پایینتری قرار گرفته است.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود 30 تا 40 دقیقه است.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

بنابراین میتوان گفت احداث مترو علاوه بر شهر پردیس منجر به پیشرفت چشمگیر شهر بومهن نیز خواهد شد.

بهترین محله های بومهن برای زندگی کجاست ؟
شهر بومهن یکی از حومه های اطراف تهران محسوب میشود و اگر بخواهیم ازلحاظ سکونت بهترین محله های بومهن را بررسی کنیم میتوان گفت شهرک کشاورز و شهرک طلاییه وسپاه جزو بهترین شهرک ها در بومهن محسوب میشوند.

بیشترخانه ها دربومهن به صورت آپارتمان است وخانه های ویلایی کمتردراین شهردیده میشود.

وهمچنین قیمت خرید ویا رهن مسکن دربومهن نسبت به شهرتهران مناسب ترو قیمت پایین تری دارد.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

خدمات تخصصی ما

خدماتی که لوله بازکنی بومهن به شما ارئه می دهد

نصب آسان به ويژه برای تاسيسات کاران، نصاب ها و کسانی اهميت دارد که خودشان تمايل به نصب سريع شيرآلات در منزل دارند.در اين صورت افرادي با حداقل دانش فنی و با استفاده از دست به جای آچار نيز می توانند شيرآلات بهداشتی خود را شخصاً نصب نمايند.هنگام خريد شيرآلات از وبسايت شيرآلات کاويان، در بخش اطلاعات فنی، از وجود امکان نصب آسان در محصول مورد نظر خود اطلاع حاصل نماييد.

نصب آسان شیرآلات بومهن
 
نصب رادیاتور بومهن

نصب رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

نصب رادیاتور شوفاژ معمولا بعد پس از پایان عملیات ساختمانی  و همراه با نصب شیرالات صورت می گیرد . برای براورد تعداد رادیاتورهای محیط ,متراژ زیربنا , آب و هوای منطقه و سیستم گرمایشی از پارامترهای تاثیرگذار می باشند.اما علاوه بر تعداد و طول رادیاتور پارامتر مهمی که برای مشخص کردن اندازه و تعداد رادیاتورها تاثیرگذار هست  , فاکتور موثر , ضریب حرارتی رادیاتور بسیار حائز اهمیت می باشد  , که در برندهای و مدل های مختلف رادیاتور شوفاژ متفاوت می باشند .معمولا کارخانجات مختلف همراه با رادیاتور کاتالوگی در دسترس قرار می دهند  و یا حداقل می توانید از فروشنده سوال کنید و یا با یک سرچ ساده از اینترنت این ضریب حرارتی را بدست آورید .در حال حاضر بیشتر از دو مدل پره ای و پنلی یا متری برای نصب رادیاتور در منازل بهره برداری می گردد  که بستگی به مارک رادیاتور و مدل آن بازدهی حرارتی آن ها دارای تفاوت هایی هستند.
نمایندگی

نمایندگی های لوله بازکنی 724

لوله بازکنی فاز1پردیس، لوله بازکنی فاز2پردیس لوله بازکنی فاز3پردیس  لوله بازکنی فاز4 پردیس لوله بازکنی فاز 5پردیس لوله بازکنی فاز6پردیس لوله بازکنی فاز7پردیس لوله باز کنی فاز8پردیس لوله بازکنی فاز9پردیس لوله بازکنی فاز 10پردیس لوله باز کنی فاز11پردیس لوله بازکنی فاز12 پردیس به‌طور شبانه‌روزی با قمیت ارزان در خدمت شهروندان عزیز می‌باشد و آماده ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی، تخیله چاه، رفع نم و رطوبت، نصب توالت فرنگی، نصب و تعمیر شیرآلات و نصب رادیاتور به طور ۲۴ ساعته و تمام وقت می‌باشد.

لوله بازکنی گیلاوند معتبرترین لوله بازکنی درشهرگیلاوند است وسرویسکاران آموزش دیده را به محل کرفتگی لوله در شهرگیلاوند اعزام میکنند وگرفتگی هرچه قدر سخت هم باشد با دستگاه های به روز وحرفه ای مشکل شماراحل میکنند

شرکت لوله بازکنی گیلاوندبه صورت شبانه روزی بازاست برای درخواست لوله بازکنی گیلاوند میتوانید با شماره09195606258تماس بگیرید وازمشاوره رایگان بهرمند شوید

لوله بازکنی منطقه رودهن تهران تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی به مشتریان خود ارائه داده و در تلاش است تا رضایت آن ها را جلب کند. چنانچه تنها یک بار از سرویس لوله بازکنی رودهن تهران استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید 

خدمات لوله بازکنی مشاء با بهترین کیفیت به صورت فوری و شبانه روزی انجام میشود. شما میتوانید برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در مشاء با شماره 09101373162تماس بگیرید. لوله بازکنی درمشا توسط تیم حرفه ای و 100% تضمینی میباشد.

تماس باما09374010131شبانه روزی ارزان