لوله بازکنی آبسرد تمام وقت09374010131ارزان شبانه روزی

 

در هر ساعت از شبانه روز و درهر نقطه ازشهرآبسرد که باشید، برای رفع گرفتگی توالت، رفع گرفتگی سینک و یا رفع گرفتگی لوله حمام می توانید با شماره شبانه روزی لوله بازکنی آبسردبه صورت تضمینی و بدون کثیف کاری تماس بگیرید. هرنوع گرفتگی  لوله را با فنر برقی لوله بازکنی آبسرد رفع می کنیم.

همانطور که می‌دانیم مسدود شدن لوله‌های فاضلاب در هر زمانی از شبانه روز ممکن است رخ دهد و چالش‌های زیادی را به وجود بیاورد. به همین علت نیروهای لوله بازکنی آبسرد آماده ارائه خدمات جهت رفع مشکلات احتمالی در لوله فاضلاب می‌باشند.

تماس شبانه روزی: 09198308036

لوله بازکنی آبسرد با فنر و دستگاه های پیشرفته در کمترین زمان ممکن برای شما عزیزان انجام می‌شود

 

ارزانترین لوله بازکنی آبسرد

 

اطمینان ترین لوله بازکنی درآبسرد

لوله بازکنی فوری آبسرد

انواع مختلفی از گرفتگی هستند که با روش های فوق العاده به شما عزیزان ارائه داده میشوند

لوله بازکنی فوری آبسرد به صورت تمام وقت و شبانه روزی انجام می‌شود و در کم تر از 30 دقیقه پس ازتماس شما و اعلام آدرس، لوله بازکن آبسرد در محل شما حاضر شده و درسریع‌ترین زمان ممکن اقدام به بررسی و بازکردن لوله مسدود شده کرده تا مشکل شما به طور کامل حل شود.

جالب است بدانید که پس از اتمام کار توسط سرویسکارلوله بازکنی آبشرد مشکل بوی بد و نامطبوع فاضلاب از بین می‌رود و این بوی بد دیگر به وجود نخواهد آمد.

لوله بازکنی فوری آبسرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تضمین کیفیت بالا انجام می‌شود. هر بخش از منزل شما مثل آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و … که با مشکل روبه‌رو شده باشد، فوراً توسط بهترین و مجرب‌ترین سرویسکاران شرکت به همراه دستگاه‌های به‌روز برطرف می‌شود و به طور کامل و تضمینی لوله مسدود شده باز می‌شود و مثل روز اول، به شما مشتریان عزیز تحویل داده خواهد شد.


 لوله بازکنی بافنربرقی آبسرد

یکی از رایج‌ترین روش‌های لوله بازکنی، فنر زنی می باشد زیرا فنر زنی لوله‌های فاضلاب به دلیل چرخش فنر در داخل لوله رسوبات لوله را می تراشد و فنر زنی آسانتر و سریعتر از سایر روش‌ها انجام می شود.

از فنر لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی‌های سخت لوله فاضلاب توالت، آشپزخانه، حمام، پشت بام و کفشور استفاده می شود.
دستگاه لوله بازکنی، دستگاهی شبیه به دریل می باشد. این دستگاه از موتور و فنر سه نظام به وجود آمده که فنر به سر آن وصل شده است.

در واقع فنر لوله بازکنی یک فنر مخصوص لوله بازکنی می باشد که قابلیت انعطاف و حرکت در درون لوله را دارد.
روش کار این دستگاه به این صورت است که ابتدا فنر را به سر سه نظام دریل یا موتور مخصوص متصل کرده و سر دیگر فنر را به درون لوله گرفته شده وارد می کنیم.
پس از آن موتور را روشن کرده تا فنر شروع به چرخش کند. هنگامی که موتور روشن شد و فنر لوله بازکنی آبسرد شروع به چرخیدن کرد، به آرامی فنر را به درون لوله فشار می دهیم.
این کار را تا جایی که فنر به قسمت گرفته شده برسد انجام می دهیم. هنگامی که که نوک فنر به گرفتگی لوله برسد، موجب حرکت خاک و مواد جامد سخت داخل لوله شده و آن‌ها را به سمت چاه هدایت می کند.


دلایل گرفتگی لوله فاظلاب آبسرد

لوله بازکنی آبسرد 09374010131 ارزان شبانه روزی

گیر کردن اجسام و اشیاء در درون لوله یکی از اصلی‌ترین علل گرفتگی لوله فاضلاب است. بعضی از اوقات پیش می‌آید که شئ ای مانند تلفن همراه , اهرم شیر , فرچه توالت , دستمال , قطعه طلا و … به داخل چاه توالت یا حمام و … می‌افتد که اگر این اشیاء و اجسام از داخل سیفون لوله خارج نشوند، موجب گرفتگی و انسداد لوله‌ها خواهند شد.

علاوه بر گیر کردن اشیاء، یکی دیگر از دلایل شایع انسداد لوله فاضلاب، لوله کشی غیر استاندارد و نامناسب است. اگر قطر لوله برای مصرف فاضلاب ساختمان مناسب نباشد و یا از اتصالات غیر اصولی و غیر استاندارد استفاده شود، چاه فاضلاب دچار گرفتگی می‌شود.

ورود چربی‌ها به داخل لوله آشپزخانه موجب رسوب کردن لجن چربی در داخل لوله می‌شود که در نتیجه لوله فاضلاب دچار گرفتگی و انسداد خواهد شد. در این صورت شما می‌توانید بازکنی آبسردما تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان مشکلتان را بررسی و رفع کنیم.

  • مو
  • ابزار خیاطی نظیر نخ
  • رسوبات
  • روغن باقیمانده ظروف
  • وجود مشکل در سیفون
  • مشکل در اندازه قطر لوله های فاضلاب
  • وجود شئ داخل لوله
  • پوسیدگی لوله های فاضلاب
  • دستمال کاغذی
  • رایج ترین روش باز کردن لوله درآبسرد
  • فنر برقی
  • استفاده از فنربرقی مقرون به صرفه تر است
  • با فنر می توان انواع گرفتگی ها با هر نوع شدت و سختی را باز کرد.
  • فنر برقی صدمه ای به لوله وارد نمی آورد
  • بدون نیاز به جابجایی
  • باز کردن گرفتگی لوله بدون کثیف کاری
  • انجام خدمات بدون سر و صدا
  • ۱۰۰% تضمینی می باشد

یکی از سؤالاتی که معمولاً در مورد انتخاب لوله‌ بازکنی آبسرداز ما می‌شود این است که یک مرکز معتبر دارای چه ویژگی‌هایی است؟

در درجه اول وقتی برای شما مشکل گرفتگی لوله ایجاد می‌شود. می‌خواهید خیلی زود به نتیجه برسید و مشکل شما رفع شود.

لوله بازکنی آبسرد



علائم گرفتگی لوله و فاضلاب

تجهیزان اسنپ لوله و چاه بازکنی و ابزار ان

به طور معمول لوله‌ها قبل از آن که دچار گرفتگی و انسداد شوند، علائمی از خود نشان می‌دهند. در نتیجه باید از این علائم آگاهی کامل داشته باشیم تا در صورت مشاهده آن‌ها، بتوانیم از گرفتگی لوله جلوگیری کنیم.

موارد زیر از مهم‌ترین نشانه‌های گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌باشند :

  • پخش بوی نامطبوع فاضلاب در منزل و ساختمان
  • پخش بوی نامطبوع فاضلاب هنگام ریختن آب به درون سینک ظرفشویی
  • کند بودن فرآیند تخلیه آب در سینک ظرفشویی
  • بیرون زدن آب از زیر سینک یا ماشین لباسشویی در هنگام شستشو
  • زیاد شدن تعداد حشرات موذی ( مانند سوسک) در منزل و ساختمان

بهترین لوله بازکنی آبسرد چه ویژگی هایی دارد؟

ما بهترین خدمات را با بهترین کیفیت ها توسط افراد باتجربه به شما عزیزان رائه می‌دهیم.

ما بهترین نوع خدمات را سعی داریم تا برای انجام و تحقق خواسته  شما عزیزان به کار بگیریم با ما در ارتباط باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم .

  • لوله بازکنی آیسرد باید تخصص لازم را داشته باشد.
  • باید همه پرسنل دارای عدم سوء پیشینه باشند.
  • باید خدمات خود را بدون تعطیلی ارائه کند.
  • همه سرویسکاران باید تجاربی در زمینه لوله بازکنی داشته باشند.
  • اعضای شرکت باید هنگام کار مسائل بهداشتی را رعایت نمایند.
  • یک لوله بازکنی عالی باید کار خود را تضمین کند و در انتها فاکتور ارائه کند.
  • پرسنل باید بهترین راه برای بازکردن لوله را انتخاب نمایند.همه این ویژگی‌ها باعث رضایت مشتری می شوند.لوله بازکنی آبسرد  طول بیش از ۲۰ سال است که در حوزه لوله بازکنی فعالیت می‌کند و توانست رضایت همشهریان را به دست آورد.


علائم گرفتگی لوله و فاضلاب


لوله‌ بازکنی فاظلاب آبسرد

لوله بازکن فاضلاب آبسرد

انواع لوله ها و گرفتگی ها و همچنین فاضلاب هارا میتوانید به ما بسپارید تا خدمات خود را به شما عزیزان ارائه دهیم.

در خصوص برطرف کردن مشکلات لوله ها و فاضلاب ها قبل از انجام هر اقدام حتماباما درتماس باشید ما میتوانیم

مشاوره های حرفه ای و رایگان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم در این زمینه به شما عزیزان بهترین خدمات را ارائه میدهیم .

هر گونه سوال و مشکل خود را در زمینه ی خدمات ما میتوانید با تماس با ما مطرح نمایید

و کلیه ی خدمات چاه و لوله بازکنی آبسرد را از ما بخواهید ما به شما خدماتی شایسته ی اعتماد شما عزیزان ارائه میدهیم


شماره لوله بازکنی آبسرد : 09198308036

از جمله اصلی‌ترین مشکلاتی که شاید در خانواده ماکسی گرفتار آن شده باشد. مسئله گیرکردن اشیاء قیمتی و کاربردی در چاه است. در چنین شرایطی اگر خودتان دست‌به‌کار شوید. احتمالاً به دلیل نداشتن ابزار لازم با مشکل مواجه گردید. در چنین وضعیتی یک تیم لوله‌بازکنی می‌تواند به شما کمک شایانی کرده و در کمترین زمان با ابزار و لوازمی که دارد هم گرفتگی لوله شما را رفع کرده و یا در صورت نیاز اشیاء قیمتی شما را از شبکه فاضلاب خارج کند.


لوله‌بازکنی تهرانپارس 24 ساعته


اعزام نزدیک‌ترین لوله‌ بازکنی آبسرد به محل

نیروی اسنپ لوله با تجهیزات چاه بازکنی ارسال فوری خدماتاگر عبارت لوله‌ بازکنی آبسرد را در اینترنت جستجو کنید. با تعداد زیادی وب‌سایت روبرو می‌شوید که متأسفانه 90 درصد آن‌ها مجوزهای لازم جهت فعالیت در این زمینه را ندارند.

 

باز کردن لوله گرفته شده کفشور با دستگاه حرفه ای اسنپ لولهدر نتیجه بنا به رعایت خط‌مشی و حریم ایمنی خانه‌تان هم که شده به آن‌ها نمی‌توانید اعتماد کنید؛ در این وضعیت بیماری کووید 19 نیز همچنان شرایط سختی را برای ما فراهم آورده است. در نتیجه تیم اعزامی برای رفع مشکلات لوله‌کشی و لوله‌بازکنی باید در این مورد شما را با آزمایش‌های مربوطه و رعایت پروتکل‌های ایمنی مطمئن سازد. پس در هنگام انتخاب لوله‌بازکنی به‌تمامی این موارد دقت فرمایید.

از طرفی به مراکزی که سابقه خوبی در زمینه ارائه خدمات ندارند نیز اعتماد نکنید.


 لوله‌بازکنی تهرانپارس

لوله بازکنی آبسرد


چه دلیلی برای انتخاب لوله بازکنی آبسرد وجود دارد؟

قیمت لوله بازکنی در تهران با اراعه فاکتور به مشتریتخصص شرکت ما لوله بازکنی می باشد. منطقه آبسرد نیز از مناطق تحت پوشش این شرکت است همچنین این شرکت با وجود ۲۰ سال سابقه خدماتی بی نقصی ارائه می کند. که از نحوه خدمات دهی متوجه سابقه درخشان شرکت خواهید شد.


انجام خدمات با بالاترین کیفیت

  • ارائه خدمات ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی حتی تعطیلی های رسمی
  • اعزام سرویسکار باتجربه
  • دارای شعبه های در سراسرآبسرد
  • سرویس دهی در کمترین زمان ممکن
  • پرسنل بدون سوء پیشینه
  • قیمت های منصفانه
  • خدمات دهی با کمترین کثیف کاری

قیمت در لوله بازکنی آبسرد

هزینه ای لوله بازکنی قیمت اسنپ لوله

 

 

احتمال میدم این بخش برای شما یکی از مهمترین دغدغه هاتون باشه. چیزی که حتما همه سایت ها را به خاطرش بازدید کردید که فقط یه لیست کامل از قیمت های لوله بازکنی آبسرد رو ببینید و بدونین که تکلیف چیه. واقعیت اینه که پشت تلفن هیچکس نمیتونه قیمت ثابتی رو بگه. چون اصلا نمیدونیم که برای باز کردن لوله منزل شما چقدر فنر لازمه یا اینکه قراره از چه دستگاهی استفاده بکنیم.
پس امیدوارم که به ما حق بدید که موقع پرسیدن شما نمیتونیم یه قیمت مقطوع رو بگیم. دلیلش هم اینه که نمیدونیم لوله شما قراره با چه دستگاهی باز بشه یا اینکه گرفتگی تو چه عمقی گیر کرده. ولی ممکنه برای شما سوال پیش بیاد که از کجا بفهمیم بعد از بررسی کار قیمت زیادی نمیگید؟

متاسفانه بیشتر همشهریان تجربه خوبی در مورد خدمات گرفتن از بعضی افراد لوله بازکنی آبسرد نداشتند به خاطر همین میترسن که همه لوله بازکنی ها اینطوری باشند و قیمت ها را دولا پهنا حساب کنند. حدس میزنم شما هم وقتی بهتون میگن قیمت بعد از بررسی کار مشخص بشه فکرای غلط میاد سراغتون و حتماً فکر میکنید که قرار بعد از رفع گرفتگی لوله قیمت نجومی بگیم. باید به خدمتتون برسونم که توی اسنپ لوله از این خبرا نیست چون ما اصول کاری خودمان را داریم و رضایت مشتریان صد درصد ما را تشکیل میده.

عوامل موثر در تعیین قیمت

هزینه سرویس دهی به عواملی بستگی دارد همانند نوع گرفتگی آیا لوله آشپزخانه هست یا حمام . میزان گرفتگی که آیا شدید است یا سطحی. طول فنر فولادی و معمولی بودن فنر. وجود رسوبات یا وسیله داخل لوله یا گرفتگی با قیر و سیمان، در تعیین تعرفه دخیل هستند. برای آگاهی از قیمت لوله بازکنی حدودی با شماره مذکور تماس بگیرید.
تخلیه چاه نیز جز خدمات لوله بازکنی آبسرد  میباشد لایروبی و کف تراشی نیز ، بخشی از مهارت ماست.


لوله بازکنی آبسرد

خدمات ما:

• بیرون آوردن گردنبند، جواهرات و گوشی
• برطرف کردن گرفتگی توالت فرنگی وایرانی
•حل مشکل گرفتگی چاه فاضلاب
• برطرف کردن گرفتگی سرویس بهداشتی
•رفع گرفتگی سینک، حمام، پارکینگ، تراس
•برطرف کردن نم ورطوبت
هم اکنون با شماره 09198308036 تماس بگیرید تا ما در اسرع وقت به خانه شما در منطقه آبسرد رسیده و مشکل را حل کنیم.

•رفع گرفتگی لوله درآبسرد با تجهیزات بروز
•لوله بازکنی آبسرد ۱۰۰٪تضمینی
•حل گرفتگی پشت بام
•رفع گرفتگی با پمپ هوا و فنر برقی

به جمعی از مشتریان ما تبدیل شوید.
با تماس شما وآزمایش تجارب ما در زمینه لوله بازکنی، برای همیشه به مشتری پایدارآبسرد تبدیل خواهید شد.


لوله بازکنی ۲۴ ساعته آبسرد

لوله بازکنی مطمعن سرویس دهی شبانه روزی 09122769104یکی از لوله بازکنی ها در سطح آبسرد میباشد. که خدماتش را شبانه روزی ارائه می‌کند. به درستی که زندگی در شهر، به خصوص در آپارتمان ها هرچند که محاسن زیادی دارد. اما باعث ایجاد مشکلاتی نیز می‌شود. که باعث بر هم زدن آسایش ساکنان میشود. گرفتگی لوله از عمده ترین این مشکلات است. که افراد را به تماس با تاسیسات لوله بازکنی سوق می‌دهد تا هرچه زودتر مشکل را حل کنند.
در چنین مواقعی افراد به دنبال شرکت یا افرادی هستند که به این حرفه تسلط داشته باشند. اما در صورت نداشتن مهارت کافی سرویسکار، تخریب لوله را درپی خواهد داشت.


تضمین لوله بازکنی توسط سرویسکاران آبسرد

لوله بازکنی تهران تضمینی اسنپ لوله با اراعه فاکتوریکی از ویژگی های منحصر به فردآبسرد تضمین خدماتش میباشد. که با این کار از دغدغه های مشتریان کاسته است. بعد از اینکه از ما خدمات گرفتید، اگر بعد از خدمات دهی، دوباره با گرفتگی لوله مواجه شدید.
ما در کمترین زمان دوباره آن را حل میکنیم.
تمامی این نوشته ها واقعیت دارند وهدف ما تحقق تمام خواسته های مشتریان میباشد.
لوله بازکنی ۲۴ ساعته آبسرد از برترین شرکت های لوله بازکنی درنزدیکی شمامیباشد. برگزیدن لوله بازکنی در نزدیکی محل سکونت خود، می‌توانید هزینه های لوله بازکنی را کاهش دهید.
شرکت لوله بازکن آبسرد با دارا بودن بیش از چندین سرویسکار روزانه خدمات دهی را به عالی ترین نحو انجام می‌دهد. این شرکت سرویس دهی را پایین ترین قیمت در زمان کم انجام می‌دهد.
هم اکنون گوش به زنگ شما هستیم اگر نیاز به سرویس دهی شبانه روزی دارید با لوله بازکنی آبسرد تماس بگیرید.

بی گمان شما هم با گرفتگی لوله آشپزخانه یا لوله توالت روبرو شده اید. ونیاز مبرمی به خدمات لوله بازکنی داشته اید. تخلیه چاه، در مواقعی انجام می‌شود که چاه فاضلاب منزلتان بوسیله فضولات گرفته است و مسلما نیاز به تخلیه چاه پیدا خواهید کرد.


در بعضی اوقات، دچار گرفتگی

لوله میشوید، به خدمات لوله بازکنی احتیاج دارید. در قدم اول افراد به استفاده از محلول های شیمایی روی می آورند. اما این محلول ها فقط برای گرفتگی های کوچک مناسب است.
وبرای گرفتگی های با شدت بالا مناسب نیست. در بعضی مواقع فقط گرفتگی را به طور موقت باز می‌کنند.

لوله بازکنی گیلاوند
لوله بازکنی گیلاوند

چه موقعی باید با لوله بازکن آبسرد تماس بگیریم؟
از دلایل گرفتگی لوله کوچک بودم دهانه وقطر کم لوله است. که بیشتر این عامل گرفتگی است.
گاهی اوقات که در هنگام شستن ظروف یا انجام کار های روزمره هستید، که گرفتگی رخ می‌دهد وشماره از ادامه کار منع می‌کند.

علل گرفتگی انباشته شدن و تجمع موادی هستند که باعث گرفتگی شده اند.
در اولین مرحله استفاده از تلمبه را پیشنهاد می‌دهیم. اگر کارساز نبود می‌توانید با لوله بازکنی درآبسرد تماس بگیرید.


روش های بازکردن لوله با دستگاه های مختلف

  1. دستگاه فنر برقی
  2. ژنراتور
  3. پمپ هوا

اما روش دیگر اسید است. که ما از شما درخواست میکنیم، کمتر از این محلول ها استفاده کنید. چون الان آسیب به لوله وجود دارد.

اما درصورت استفاده باید در محلی استفاده کنید که امکان تهویه وجود داشته باشد. همچنین از دستکش استفاده کنید.


لوله بازکنی آبسرد با پشتیبانی

مثل همیشه ظرف ها را بعد از شام می شستم. فقط چند لحظه که ماهیتابه را شستم و آبکشی کردم، متوجه شدم که آب از سینک تخلیه نمی شود. من بررسی کردم که آیا چیزی مانع از عبور آب شده است. اما هیچ چیز وجود نداشت. همانطور که به شستن ظروف ادامه دادم، تخلیه فقط کندتر می شد. با یک سینک گرفتگه روی دستانم، تمیز کردن بعد از شام من در شرف شدیدتر شدن بود. می دانستم که باید با شماره لوله بازکنی درآبسرد تماس بگیرم.

من مطمئنم که من تنها کسی نیستم که ناراحتی ناشی از گرفتگی فاضلاب را تجربه می کنم. گرفتگی سینک‌های آشپزخانه یکی از رایج‌ترین مشکلات لوله است که صاحبان خانه‌ها را آزار می‌دهد، عمدتاً به این دلیل که بقایای مواد غذایی داخل لوله گیر میکنند. خوشبختانه، گرفتگی لوله نیز یکی از ساده ترین تعمیرات خانه است که می توانید به تنهایی انجام دهید. با این حال، قبل از اینکه آستین ها را بالا بزنید، بهتر است در مورد معایب محلول های اسیدی اطلاعاتی داشته باشید.

گاهی اوقات مواد شیمیایی می توانند آسیب بیشتری به سیستم شما وارد کنند

حتی اگر گرفتگی در ابتدا رفع شده باشد. بعلاوه، پاشیده شدن پس از انسدادهای سرسخت می تواند به پوست و چشم شما آسیب جدی وارد کند. می‌توانید با روش‌های دیگر تعمیر گرفتگی، از این فجایع جلوگیری کنید، برخی از آنها با استفاده از وسایل معمولی خانگی و برخی دیگر نیاز به برخی اقدامات ساده با تلمبه یا فنر دارند.


مناطق نزدیک برای دریافت خدمات لوله بازکنی

 

راهکارهای خانگی برای بازکردن لوله منزل

هنوز با لوله بازکنی درآبسرد تماس نگیرید! شانس خوبی وجود دارد که بتوانید خودتان با یکی از این شش روش برای رفع گرفتگی سینک آشپزخانه، مشکل را حل کنید:

با آب جوش به مصاف گرفتگی بروید.

وقتی مو، چربی، بقایای صابون و سایر مواد زائد در لوله شما گیر می کند، ممکن است آب جوش تمام چیزی باشد که لوله های شما برای از بین بردن انسداد نیاز دارند. این ساده ترین راه حل است، به این معنی که باید اولین حرکت شما در هنگام تلاش برای باز کردن گرفتگی سینک باشد.
نیم گالن آب را روی اجاق گاز به جوش بیاورید یا از یک کتری برای گرم کردن آب استفاده کنید.

آب جوش را مستقیماً در دهانه فاضلاب بریزید.

شیر آب را باز کنید تا ببینید آیا آب به طور ثابت تخلیه می شود یا خیر. اگر هنوز به آرامی تخلیه می شود یا در سینک ثابت می ایستد، این روند را تکرار کنید.
نکته: از این روش هرگز برای لوله های پلاستیکی استفاده نکنید.
این یکی از روش هایی بود که لوله بازکنی آبسرد به شما پیشنهاد میدهد.

تلمبه

سینک ظرفشویی را با آب داغ پر کنید تا نیمی از آن پر شود.

تلبمه را روی دهانه سینک قرار دهید و چند بار به سرعت بالا و پایین را پمپاژ کنید.

تلمبه را بردارید و صبر کنید تا ببینید آیا آب تخلیه می شود یا خیر.

این کار را تکرار کنید تا آب آزادانه تخلیه شود.
اگر پس از چندین بار تلاش برای رفع گرفتگی، سینک هنوز به درستی تخلیه نمی‌شود، وقت آن است که یک روش متفاوت را امتحان کنید.

جوش شیرین و سرکه

این روش یک جایگزین طبیعی برای استفاده از محلول های شیمیایی در لوله ها مسدود شده است. جوش شیرین و سرکه نیز از اقلام رایج خانگی هستند که احتمالاً از قبل در آشپزخانه خود دارید. این مراحل را دنبال کنید تا مخلوط جادویی خود را به نمایش بگذارد:
آب درون سینک را با فنجان یا کاسه از سینک خارج کنید.

یک فنجان جوش شیرین را در لوله بریزید و در صورت لزوم با استفاده از کاردک یا قاشق پودر را به داخل دهانه فشار دهید.

  • یک فنجان سرکه سفید را در دهانه سینک بریزید.
  • یک درپوش روی سینک قرار دهید تا دهانه آن بسته شود.
  • بگذارید مخلوط به مدت 15 دقیقه بماند.
  • درپوش را بردارید و آب داغ را در لوله بریزید.
  • برای از بین بردن گرفتگی های شدیدتر از آب جوش استفاده کنید.

گرفتگی های شدید تر نیاز به بازدید متخصص دارند. لوله بازکن آبسرد بدون کثیف کاری انرا برطرف میکند.

 

میشه بدون تماس با لوله بازکنی مشکل حل شد؟

آره عزیزم ولی به جاش باید همیشه این مشکل رو داشته باشی. درست مثل سکسکه هی میاد و میره. میتونی هر روز سر و کارت با لوله ها باشه و با تلمبه بیوفتی به جونش و همش کارت باشه خریدن اسید های به درد نخور. بازکن تهرانپارس نیستی بفهمی کارت چقدر سخته. مشکل خانمی که نزدیک دستشویی هم نمیاد چون بوی بد میده ولی باید بری و گرفتگی و رفع کنی. سرویسکار نیستی که بفهمی وقتی میبینی کل خونه همشهری پر آب شده و تو میتونی کمکش کنی چقدر خوشحال میشه. جای لوله بازکن نیستی که ببینی مردم چطوری دربارتون فکر می کنن و کلاهبرداری یک عده دیگر را بهتون نسبت میدن و دلتو میشکنن. باید جاشون باشی بفهمی وقتی یکی پول نداره حتی حق سرویس کسی را بپردازد و به خاطر همین نمیتونه از خدمات لوله بازکنی آبسرد استفاده کنه. اما تو میتونی کمکش کنی.
فکر اینکه میتونیم یک بار کوچک از روی دوش مردم برداریم خودش یه دنیاس. اگه به این فکر کنی دیگه فکر نمی کنی که یه عده زود قضاوت می کنند. روزی دست خداست ما هم هیچ وقت برای گرفتن چند صد هزار تومان اضافه اعتماد مشتری را از دست نمی‌دهیم.

چرا فنر به صرفه است؟ مگه نمیخوای تا چند وقت راحت بشی از دست گرفتگی که تا الان اعصابتو خرد کرده، خوب فنر راه چاره است.
لوله بازکنی آبسرد از فنر بلند استفاده میکنند تا لوله رو کاملا بتراشه که همه فضولات را تا تهش ببره پایین. دیگه خودتون رو گول نزنید که اسید مشکلتون رو حل میکنه. اینکه لوله بازکنی ها به خاطر منفعت خودشون شما را از این کار منع می‌کنند. ببین اگه اسید کارساز بود حالا این همه تبلیغ لوله بازکنی همه جا نبود. الان هر آجری که برمیداری زیرش یه لوله بازکنی عزیز!

میدونم نمیتونید به هرکسی اعتماد کنید.

تو این شرایط اقتصادی همه باید به فکر هم باشند. دمت گرم که تا الان خوندی حالا که تا اینجا اومدی یه زنگ بهمون بزن مشاوره مون به دردت میخوره. موضوع اینه که کسی میگه با ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار تومان خدمات ارائه نمیده. از طرف دیگه کسی هم حق نداره بیشتر از حد معمول دریافت بکنه. سرویس دهی با هزینه خیلی پایین موضوعی هست که امروزه خیلی رواج پیدا کرده. اما اکثریت به دنبال جذب مشتری هستند و این قیمت ها واقعی نیست.

لوله بازکنی آبسرد پذیرای تماس های شماست!

تماس باما09374010131شبانه روزی ارزان